اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

رئیس حوزه هنری استان زنجان:

نمایشگاه آثار تجسمی در مساجد زنجان برگزار می‌شود

رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت: همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی، نمایشگاه آثار تجسمی در مساجد زنجان برگزار می‌شود.

 نمایشگاه آثار تجسمی در مساجد زنجان برگزار می‌شود

امیر نعمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار کرد: روز بیستم فروردین‌ماه آئین گشایش هفته هنر انقلاب اسلامی در گلزار شهدای گمنام گاوازنگ از ساعت 8 و 30 دقیقه برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان زنجان تصریح کرد: این مراسم به همت حوزه هنری و مشارکت سازمان بسیج هنرمندان و دبیرخانه کانون‌های مساجد زنجان با حضور مسؤولان استانی، خانواده معظم شهدا، هنرمندان و فعالان فرهنگی و اساتید حوزه هنری در محل گلزار شهدای گمنام گاوازنگ برگزار خواهد شد.
وی گفت: آئین گشایش هفته هنر انقلاب اسلامی در گلزار شهدای گمنام گاوازنگ، به مناسبت سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم «شهید سید مرتضی آوینی» با هدف تجدید میثاق با شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و با قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به روح بلند شهدا برگزار می‌شود.

نعمتی با اشاره به اینکه در طول این هفته برنامه‌های مختلفی اجرایی می‌شود، تصریح کرد: از جمله این برنامه‌ها برگزاری نمایشگاه آثار تجسمی در مساجد، دانشگا‌ها سطح استان، برگزاری نشست بازشناسی هندسه معرفتی و تاثیر آثار شهید سید مرتضی آوینی، دیدار با خانواده شهدای هنرمند، اجرای نمایش بچه‌های مسجد، بازخوانی گام دوم انقلاب و آینده شناسی هنر انقلاب اسلامی و اکران و نقد و بررسی فیلم‌های تولید شده در حوزه هنری زنجان و منتخب جشنواره رویش است.

گفتنی است، بیست فروردین سالروز شهادت سید مرتضی آوینی کارگردان، مستندساز و روزنامه‌نگار حوزه فرهنگی است که در 20 فروردین 1372، در حال ساخت مجموعه مستند و تلویزیونی روایت فتح، بر اثر برخورد با مین‌های باقیمانده از زمان جنگ به شهادت رسید.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول