اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

فرمانده انتظامی گنبدکاووس خبر داد

افزایش ۶۵ درصدی کشف سرقت‌ها در گنبدکاووس

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به افزایش تعداد عملیات و حضور شبانه‌روزی پرسنل این منطقه در ایام نوروز، گفت: کشف سرقت‌ها در این ایام با افزایش 65 درصدی رو به رو شده است.

افزایش ۶۵ درصدی کشف سرقت‌ها در گنبدکاووس

محمود علیفر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در شهرستان گنبدکاووس بر اساس رسالت و وظایف‌های محوله خود با تمام توان به صورت شبانه‌روزی در خدمت مردم است، اظهار کرد: نیروی مقتدر پلیس با مردم مهربان و حامی حقوق آنها بوده و در برابر متخلفان و برهم زنندگان امنیت مردم قاطع و سخت خواهد بود.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز امسال که با شرایط خاصی نیز رو به رو بودیم تلاش‌های نیروی انتظامی در سطح گسترده‌تری صورت گرفت، افزود: تمام تلاش خود را در این ایام به کار بستیم تا مردم امنیت بیشتری داشته و بتوانیم با تمام وجود به این عزیزان خدمت کنیم.

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در ایام نوروز امسال که به دلیل حضور مردم در مسافرت‌ها و توجه کمتر به مسائل ایمنی سرقت‌ها از سایر مواقع سال بیشتر می‌شود با حضوری مقتدر مانع از این امر شدیم، گفت: در کنار این موضوع با افزایش 25 درصدی دستگیری سارقان توانستیم اقتدار بیشتری را به نمایش بگذاریم.

علیفر با اشاره به اینکه در مدت نوروز امسال در حوزه کشف سرقت‌ها با 65 درصد افزایش رو به رو شده‌ایم، خاطرنشان کرد: این سرقت‌ها بیشتر در بخش سرقت‌های بزرگ و مهم بوده‌اند که نسبت به سال گذشته با کشف بیشتری مواجه شده‌ایم که نشان دهنده تلاش و ممارست بیشتر و جدی‌تر همکاران عزیزم در مجموعه نیروی انتظامی شهرستان بوده است.

وی بر ضرورت افزایش تعاملات مردم با پلیس تاکید کرد و گفت: امیدواریم مردم عزیز با افزایش تعامل و همدلی با پلیس ما را در اجرای ماموریت‌های محوله یاری کرده و کمک کنند تا در راستای رسالت‌های خود قاطعانه با هر گونه انحرافی از قانون برخورد کنیم.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول