اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

وزیر دادگستری:

فعالیت‌های سازمان‌ تعزیرات در سال ۹۷ اثربخش بوده است

وزیر دادگستری در جمع مدیران سازمان تعزیرات حکومتی، حضور و فعالیت‌های این سازمان‌ در سال ۹۷ را کیفی و اثربخش برشمرد.

فعالیت‌های سازمان‌ تعزیرات در سال ۹۷ اثربخش بوده است

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری فارس، سید علیرضا آوایی وزیر دادگستری در جلسه مدیران سازمان تعزیرات با وزیر دادگستری با اشاره به فعالیت‌های خوب و هدفمند در بهبود فعالیت‌های سازمان‌ تعزیرات در ۲ سال گذشته، گفت: حضور و فعالیت‌های سازمان تعزیرات در سال ۹۷ حضور موثر، دلگرم کننده و چشمگیری بود.

وی با بیان اینکه در سال جاری نیز توجه به دغدغه‌ها و توقعات مردم از سازمان‌ تعزیرات باید مد نظر قرار گیرد، گفت: ارتباط خوب سازمان‌ تعزیرات با قوه‌قضائیه، بدنه دولت و مجلس شورای اسلامی ارتباطی موثر و مناسب است.

وزیر دادگستری، رسیدگی‌ها در سازمان‌ تعزیرات را متقن و همراه با در نظر گرفتن حقوق متخلفین و متهمین عنوان و تأکید کرد: باید بر این موارد توجه بیشتری صورت گیرد.
 
جمال انصاری رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در این جلسه گفت: سازمان‌ در سال ۹۷ عملکرد و حضور کیفی در مراکز تصمیم‌ساز داشته است.

وی در مورد اقدامات انجام شده در مورد تشکیلات و چابک‌سازی سازمانی به اصلاحات آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: با اقدامات انجام شده، کیفیت رسیدگی به پرونده ها و ارتباطات مردمی رشد محسوسی داشته است.

انصاری تأکید کرد: مطالبه‌گری برون و درون سازمانی و مشکلات مردمی سرلوحه کار ما در سال ۹۸ است.

وی افزود: ضریب حضور سازمان و اقناع درخواست‌های مردمی اولویت کاری ما در سال رونق تولید است.

انصاری اقدامات سال ۹۷ و بخشی از فعالیت های سال ۹۶ در چابک سازی سازمانی خصوصا در سرعت و کیفیت بخشی به رسیدگی ها را اقدامات خوبی عنوان کرد و گفت: اگر این روند در سال ۹۸ ادامه پیدا کند با همکاری وزیر دادگستری و ظرفیت‌های هیأت دولت و مراکز تصمیم ساز نیازمند به‌روزرسانی قوانین‌ هستیم و سال جاری را سال کارآمدی و به‌روزرسانی قوانین‌ می‌دانیم که امیدواریم با همکاری مجلس شورای اسلامی این‌ مهم‌ محقق شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول