اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

یک اتفاق خوب تئاتری

امدادرسانی تئاتری‌ها به سیل زدگان/ فاز دوم اجرای نمایش‌ در استان‌ها کلید می‌خورد

مدیر هماهنگی تئاتر استان‌های اداره کل هنرهای نمایشی گفت: در حال حاضر به دلیل شرایط بحرانی چند استان اولویت گروه‌های نمایشی امدادرسانی و جمع آوری کمک برای این استان‌ها است. پس از آن اجرای نمایش هم کلید خواهد خورد.

امدادرسانی تئاتری‌ها به سیل زدگان/ فاز دوم اجرای نمایش‌ در استان‌ها کلید می‌خورد

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، هنرمندان تئاتر کشور نیز پس از بحران سیل نوروز ۹۷ در کشور به فکر اجرای نمایش‌هایی در مناطق سیل زده برای کودکان و نوجوانان افتادند تا قدری آلام آنها را تسکین دهند. این اتفاق در استان گلستان افتاد و تصمیم بر این بود دیگر شهرها و استان‌ها نیز درگیر این اتفاق خوب شوند.

اتابک نادری مدیر هماهنگی تئاتر استان‌های اداره کل هنرهای نمایشی در گفت‌وگو با خبرنگار تئاتر فارس عنوان کرد: فاز اول اجرای نمایش در اق قلعه و استان گلستان توسط گروه‌های نمایشی از جمله کاروان‌های نمایشی خوزستان انجام شد و با استقبال خوب مردم روبه رو شد و مرحله دوم اجرای نمایش به زودی انجام می‌شود.

وی در ادامه افزود: سیل در جنوب و غرب کشور اکنون بحرانی است و نیروهای تئاتری با راه اندازی کاروان‌های مهر به جمع آوری کمک‌های مردمی چون آذوقه برای سیل زدگان لرستان و غرب کشور می‌پردازند

نادری درباره برنامه‌هایشان برای اجرای نمایش در مناطق سیل زده گفت: فعلا باید صبر کنیم شرایط از بحران خارج شود مردم هنوز در خیلی جاها خانه ندارند و شرایطشان نامناسب است، لازم است در درجه اول به امداد و کمک رسانی و تقویت روحیه مردم بپردازیم.

وی درباره کمک رسانی هنرمندان به مناطق سیل زده گفت: الان مثلا در سالن‌هایی چون نوفل لوشاتو یا تئاتر مستقل به جمع آوری کمکهای مردمی در تهران می‌پردازند. یا در خوزستان هنرمندان به همین کار مشغول هستند و گروه‌های نمایشی استانی چون بچه‌های خوزستان نیز در فضای مجازی به اطلاع رسانی امدادشان می‌پردازند، خیلی‌ها با پای پیاده برای ارسال اقلام اقدام کرده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول