اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد

اعزام گروه‌های جهادی چهارمحال و بختیاری به استان لرستان

دانشجوی جهادی عضو گروه‌های اعزامی به استان لرستان گفت: گروه‌های جهادی چهارمحال و بختیاری که زیر نظر قرارگاه جهادی امام رضا(ع) فعالیت می‌کنند به مناطق سیل‌زده استان لرستان اعزام و متناسب با نیاز مناطق آسیب زده تقسیم می‌شوند.

اعزام گروه‌های جهادی چهارمحال و بختیاری به استان لرستان

مجید حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، پیرامون اعزام گروه‌های جهادی چهارمحال و بختیاری به استان لرستان گفت: این گروه‌های اعزامی حدود یک هفته در استان لرستان مستقر هستند که تحت نظر قرارگاه جهادی امام رضا (ع) متناسب با نیاز مناطق آسیب دیده تقسیم می‌شوند.

این دانشجو جهادی بیان کرد: استقبال اقشار مختلف مردمی در پی فراخوان بسیار زیاد است ولی به دلیل هزینه‌های رفت‌ و آمد، نمی‌توانیم افراد بیشتری را اعزام کنیم به همین دلیل گروه‌هایی با ظرفیت محدود اعزام شده و می‌شود.

وی افزود: برخی افراد به‌صورت خودجوش و دغدغه‌مند با اطلاع از این وضعیت خاص با خودرو شخصی به کمک آمدند و برخی اعزام‌ها بدین طریق انجام می‌شود.

حیدری اضافه کرد: گروه‌های جهادی شامل دانشجویان و اقشار مختلف مردمی هستند، این گروه‌ها زیرنظر قرارگاه جهادی امام رضا (ع) بوده و باهمکاری قرارگاه اعزام‌ها صورت می‌گیرد.

دانشجوی جهادی عضو گروه‌های اعزامی به استان لرستان خاطرنشان کرد: افراد اعزامی توانمند و با ظرفیت‌های بالا هستند و  در ادامه کاملا توجیه به کار، وضعیت و مشکلات می‌شوند.

وی تاکید کرد: به دلیل برخی شائبه‌های احتمالی و شایعات، کمک‌های مالی دریافت نشد و تنها اقلام اهدایی جمع‌آوری و به مناطق سیل زده ارسال می‌شود، بنابراین اگر نهاد یا ارگانی قصد کمک دارد به‌صورت اقلام مورد نیاز و ضروری این کار را انجام دهد.

حیدری خاطر نشان کرد: فراخوان اعزام نیروی جهادی به گلستان نیز انجام شد ولی چون در این استان نیروها به تعداد کافی حضور داشتند نیرویی به این استان اعزام نشد اما اقلام کمکی جمع‌آوری و ارسال شد.

لازم به ذکر است آب‌معدنی، پک‌های بهداشتی، وسایل گرمایشی، البسه و مواد غذایی اقلامی هستند که در مناطق سیل‌زده بیشتر به آن‌ها احتیاج است.

انتهای پیام/3339/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول