اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امام جمعه قشم:

سیل ایران از عوام‌فریبی آمریکا پرده برداشت

امام جمعه شهرستان قشم با اشاره به تحریم ارسال كمك به سیل‌زدگان از سوی غرب، گفت: سیل ایران دشمنی دشمنان را آشکار و از عوام‌فریبی آمریکا پرده برداشت.

سیل ایران از عوام‌فریبی آمریکا پرده برداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان قشم اظهار داشت: نقش‌آفرینی نیروهای مسلح و پاسداران جمهوری اسلامی ایران در مقابله با سیل مخرب اخیر، بار دیگر ثمربخشی و گره‌گشایی از مشکلات عرصه‌های مختلف به‌واسطه حضور سپاه پاسداران را ثابت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین تارم با اشاره به خسارت‌های 22 استان و بیش از 400 شهر و روستا در سیلاب، افزود: بخشی از این رخداد اندوه‌بار ناشی از کوتاهی‌های انجام شده در سنوات اخیر، تخریب جنگل‌ها و ساخت و ساز در بستر و حریم رودخانه‌ها است.

وی بر لزوم استمرار اقدامات پیشگیرانه تاکید و تصریح کرد: همدلی، اتحاد، بسیج تمام امکانات کشور و همکاری مردم و مسوولان، جلوه‌ای از زیبایی‌های حادثه سیلاب به‌شمار می‌رود که در ذهن تاریخ ماندگار خواهد شد.

امام جمعه شهرستان قشم تقویت و استمرار کمک‌های مردمی را خواستار شد و با بیان اینکه سیل ایران پرده از عوام فریبی آمریکا برداشته، گفت: سیل اخیر هر چند خسارت‌هاى بسیارى به بار آورد اما، دشمنى دشمنان و تحریم‌کنندگان ارسال کمک به سیل‌زدگان ایران را آشکار ساخت.

حجت الاسلام والمسلمین تارم اظهار داشت: دشمن از سوی دیگر در حالی مبحث ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران را دنبال می‌کند که قیاس این سیلاب با رخداد‌های مشابه در کشورهایی نظیر آمریکا، فرانسه، ایتالیا و ژاپن بیانگر موفقیت مثال‌زدنی ایران در مهار این بحران است.

وی خاطرنشان کرد: اثبات دوباره دشمنی غرب با ملت ایران درسی برای تقى‌زاده‌هاى دیروز و امروز است که باید از آن عبرت گرفته و از مسیر اشتباه خود برگردند.

امام جمعه شهرستان قشم افزود: ملت ایران با انسجام و همدلی خود در کنار نیروهای مسلح و مسوولان در آینده‌ای نزدیک، مناطق سیل‌زده را بهتر و مستحکم‌تر از قبل خواهند ساخت.

حجت الاسلام والمسلمین تارم ماه شعبان را مقدمه‌ای برای درک ماه مهمانی خدا و دربردارنده وقایع سرنوشت‌سازی دانست.

وی با گرامیداشت اعیاد این ماه و روز جانباز، افزود: هدف و ثمره قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، حفظ و بقای اسلام ناب محمدی بود و امروزه نیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تاسی از آن حضرت با ایمان و بصیرت، رسالت حراست از اسلام و انقلاب را بر عهده دارد.

امام جمعه شهرستان قشم در خطبه نخست نمازجمعه مبحث عهدنامه مالک اشتر را پی گرفت و اضافه کرد: مدیران جامعه اسلامی، مربیان و معلمان باید میان انسان‌های صالح، باتقوا و وظیفه‌شناس که پاسدار ارزش‌های اسلامی هستند با افراد ناشایست تفاوت قائل شوند و تشویق و تنبه را بر این اساس اعمال کنند.

انتهای پیام/ن/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول