اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

طی مدت زمان اجرای طرح نوروزی

88 هزار مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی زنجان جابه‌جا شده است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: طی مدت زمان اجرای طرح نوروزی، 88 هزار و 425 مسافر با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی جابه‌جا شده است.

88 هزار مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی زنجان جابه‌جا شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عبدالحسین علی‌اکبری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از تردد 11 میلیون و 487 هزار و 814 دستگاه خودرو در محورهای استان طی مدت زمان اجرای طرح نوروزی سال‌جاری خبر داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان تعداد خودروهای تردد کرده در محورهای استان طی روز گذشته را در مسیرهای ورودی و خروجی استان 161 هزار و 358 دستگاه اعلام و تصریح کرد: 81 هزار و 373 دستگاه از این تعداد خودرو ورودی و 79 هزار و 985 دستگاه خروجی بوده است.

وی با بیان اینکه درصد تغییر تردد در محورهای استان در روز 15 فروردین سال‌جاری نسبت به روز مشابه هفته قبل ١٣درصد افزایشی بوده است، افزود: بر اساس گزارش‌های ثبت شده توسط سامانه دستگاه‌های تردد شمار آمار تردد در محورهای استان زنجان نسبت به روز مشابه سال قبل ٣١درصد افزایش یافته است.

 علی‌اکبری آمار سفرهای انجام شده از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی استان زنجان از تاریخ 25 اسفندماه سال 97 تا پایان روز پانزدهم فروردین‌ماه را 8 هزار و 551 فقره اعلام کرد و گفت: 88 هزار و 425 مسافر در این سفرها جابه‌جا شده است.
انتهای پیام/73004/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول