اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

سرپرست استانداری گلستان:

تخلیه آب از منازل سیل‌زده گلستان با پمپ‌های قدرتمند امکان‌پذیر است

سرپرست استانداری گلستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مقابله با سیلاب اظهار کرد: درخواست پمپ‌های قدرتمند از شورای عالی مدیریت بحران کشور داشته‌ایم تا بتوانیم آب موجود در منازل و معابر را تخلیه کنیم.

تخلیه آب از منازل سیل‌زده گلستان با پمپ‌های قدرتمند امکان‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، میرمحمد غراوی در گفتگوی تلفنی با شبکه سراسری خبر، تصریح کرد: دستگاه لایروبی که از طریق سازمان بنادر و دریانوردی به گمیشان آورده شده در ورودی گرگانرود به سمت دریا مستقر شده و در حال لایروبی است.

وی افزود: یک لایروب ارتش نیز از خرمشهر به گلستان آورده شده و در کانال رهبری مستقر شده که توانایی لاروبی تا حجم ۲۵۰ هزار متر مکعب را دارد.

سرپرست استانداری گلستان، یادآور شد: یک دستگاه باریج هم به استان آورده شده و در کانال صفاایشان در شمال گمیشان فعال خواهد شد تا آب را با سرعت بیشتری از شهر به سمت دریا هدایت کند.

غراوی خاطر نشان کرد: تلاش مجموعه نیروهای مسلح، سپاه، نیروی انتظامی، ارتش و سازمان بنادر و دریانوردی قابل تقدیر است.

وی با اشاره به وضعیت راه‌ها و معابر استان، گفت: برای عبور آب در ۱۰۰ نقطه از معابر استان بریدگی‌هایی ایجاد شد که در حال اتصال آنها هستیم.

وی ادامه داد: نیروی‌های سپاه به خوبی کار اتصال جاده بندرترکمن به گمیشان را انجام دادند و نیروهای ارتش نیز با قدرت تمام در حال اجرای محور شمال آق قلا به اینچه برون است.

غراوی در پایان با تقدیر از تمامی دستگاه‌های اجرایی، نیروهای مسلح و مردم صبور و قدرشناس استان، اظهار کرد: نهادهای زیر مجموعه مقام معظم رهبری از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره) ، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همکاری‌های قابل تقدیری داشته‌اند.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول