اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

فرمانده انتظامی گمیشان:

امنیت کامل در منطقه سیل‌زده گمیشان برقرار است

فرمانده انتظامی شهرستان گمیشان با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی برای برقراری امنیت منطقه گفت: امنیت کامل در منطقه سیل‌زده گمیشان برقرار است و مسائل امنیتی خاصی وجود ندارد.

امنیت کامل در منطقه سیل‌زده گمیشان برقرار است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عباس یاورزاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: جاده گمیشان به خواجه‌نفس چهار روز بازگشایی شده اما در تردد مشکل داریم.

وی با اشاره به اجرای طرح ترافیک در این شهرستان تصریح کرد: تردد در جاده گمیشان به خواجه‌نفس و بالعکس در ساعات زوج و فرد به صورت یکطرفه است.

فرمانده انتظامی شهرستان گمیشان از مردم خواست تا نسبت به رعایت قوانین همکاری لازم را داشته باشند و گفت: جاده گمیشان به «ناردانلی» و «ناردانلی» به سیمین‌شهر با توجه به آبگرفتگی‌هایی که وجود دارد توصیه نمی‌کنیم تردد کنند تا زمانی که آب فروکش کند و تسهیل در رفت و آمد انجام بگیرد.

یاورزاده بیان کرد: برای برقراری امنیت تعداد دو فروند قایق، چهار دستگاه تراکتور و سه موتورچرخ در منطقه سیل‌زده در حال گشت‌زنی هستند و موردی تاکنون گزارش نشده؛ امنیت کامل برقرار است.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول