اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خبر داد

گوزن های زرد پارک ملی دز در محاصره سیلاب/ اعزام بالگرد به منطقه

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه ۲۰ گوزن زرد ایرانی در محاصره سیلاب پارک ملی دز قرار گرفته اند، از اعزام یک دستگاه بالگرد به منطقه برای بررسی شرایط گوزن ها خبر داد.

گوزن های زرد پارک ملی دز در محاصره سیلاب/ اعزام بالگرد به منطقه

گروه محیط زیست خبرگزاری فارس، سیلاب به خوزستان رسیده و باعث محاصره شدن گوزن های زرد سایت تکثیر گوزن در پارک ملی دز شده است.

جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، با اشاره به حضورش از روز گذشته در خوزستان برای کمک به سیل زدگان و بررسی شرایط سایت نگه داری و تکثیر گوزن زرد گفت: پاسگاه محیط بانی و اداره پارک ملی دز به زیر آب رفته و از وصعیت گوزن های زرد اطلاع نداریم.

وی اعلام کرد: ۲۰ راس گوزن زرد در این منطقه وجود دارد که اموان دارد به تپه های خاکی تعبیه شده در این منطقه پناه برده باشند.

فرمانده بگان حفاظت محیط زیست از اعزام یک دستگاه بالگرد به این منطقه خبر داد و گفت: با هماهنگی های صورت گرفته یک بالگرد امروز بر فراز سایت پرواز خواهد کرد تا  از وضعیت گوزن ها اطلاعات بیشتری کسب کنیم و برای نجات آنها تصمیم بگیریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول