اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان:

محور هراز پس از 3 روز ممنوعیت تردد بازگشایی شد

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان با اشاره به بازگشایی محور مواصلاتی هراز از ساعت 18 عصر امروز، گفت: هم‌اکنون ترافیک در محور هراز نیمه‌سنگین و سنگین است.

محور هراز پس از 3 روز ممنوعیت تردد بازگشایی شد

یوسف جغتا دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: محور مواصلاتی هراز پس از سه روز مسدود بودن از ساعت 18 امروز بازگشایی شد و تردد در آن جریان یافت.

وی افزود: پس از بارندگی شدید باران و وزش شدید باد طی روزهای گذشته در بخش لاریجان و محور هراز شاهد سست شدن سنگ، قلوه سنگ و سنگریزه بودیم که باعث ریزش شدید سنگ در مناطق مختلف جاده شریانی شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان تصریح کرد: به دلیل عدم وجود ایمنی تردد در محور هراز، مسیر مواصلاتی از ساعت 20 روز 11 فروردین در دو سمت شمال به جنوب و برعکس مسدود شد و تا ایمن‌سازی کامل مسیر بازگشایی نشد.

این مسؤول با اعلام تلاش شبانه‌روزی راهداران و عوامل راه و شهرسازی برای پاک‌سازی و ایمن‌سازی تردد در محور هراز، یادآور شد: با بازگشایی محور هراز شاهد ترافیک‌ سنگین و نیمه‌سنگین در آن هستیم که حجم عمده تردد از شمال به جنوب جریان دارد و نشان‌دهنده این است که مسافران نوروزی با پایان تعطیلات در حال بازگشت به مقاصد خود هستند.

جغتا با اعلام اینکه اداره راه و شهرسازی بخش لاریجان از همه امکانات انسانی و خودرویی همانند خودروها و ماشین‌آلات سبک و سنگین برای بازگشایی، پاک‌سازی و ایمن‌سازی محور هراز بهره گرفت، خاطرنشان کرد: رانندگانی که قصد تردد در محور هراز را دارند قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و از بوق زدن در مسیرهای کوهستانی به دلیل احتمال سست بودن بخشی از کوه‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/86012/ج/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول