اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

استاندار کرمان خبر داد

ارسال 4800 تخته چادر و پتو از کرمان به مناطق سیل‌زده خوزستان

استاندار کرمان گفت: تاکنون 2 هزار و ۴۰۰ دستگاه چادر امدادی و 2 هزار و ۴۰۰ تخته پتو از کرمان به مقصد مناطق سیل‌زده خوزستان بارگیری و ارسال شده است.

ارسال 4800 تخته چادر و پتو از کرمان به مناطق سیل‌زده خوزستان

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدجواد فدائی اظهار داشت: استان کرمان آمادگی دارد بر اساس اعلام نیاز استان‌های سیل‌زده نسبت به ارسال تجهیزات و امکانات اقدام کند و از این حیث آمادگی کامل استان را به رئیس جمهور اعلام کرده‌ایم.

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران استان کرمان گفت: کمک‌های یادشده حسب دستور رئیس جمهور و اعلام نیاز هلال‌احمر کشور توسط سه دستگاه تریلر کانتینر دار و یک دستگاه کامیون عصر دوشنبه به مقصد خوزستان ارسال شد و با توجه به شرایط جوی در مسیر تا بعدازظهر امروز تحویل هلال احمر خوزستان می‌شود.

وی عنوان کرد: تاکنون 2 هزار و ۴۰۰ دستگاه چادر امدادی و 2 هزار و ۴۰۰ تخته پتو از کرمان به مقصد مناطق سیل‌زده خوزستان بارگیری و ارسال شده است.
فدائی تصریح کرد: مجموعه مدیریت بحران استان برای ارسال تجهیزات و اقلام مورد نیاز به استان‌های سیل‌زده آمادگی کامل دارد و فرمانداران سراسر استان هر ۹۰ دقیقه آخرین وضعیت شهرستان را به استانداری کرمان گزارش می‌کنند و پس از  جمع‌آوری و تحلیل گزارش‌ها اقدامات لازم به طور مستمر برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.
انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول