اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

شهرستان دره‌شهر با مشکلات جدی مواجه است / انتقال تجهیزات به منطقه توسط سپاه

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: شدت بارش‌ها سبب قطع سیستم ارتباطی بخش ماژین با بیش از 7 هزار نفر جمعیت شده است و همچنین راه‌های ارتباطی این منطقه نیز به دلیل رانش مسدود شده‌اند.

شهرستان دره‌شهر با مشکلات جدی مواجه است / انتقال تجهیزات به منطقه توسط سپاه

سرهنگ پاسدار جمال شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: پل گاومیشان که راه اصلی ارتباطی بخش ماژین به سمت لرستان و کرمانشاه است در زیر آب قرار گرفته و تخریب شده است.

وی با بیان اینکه برقراری ارتباط با منطقه ماژین باید از طریق روستای گرز لنگر در دستور کار قرار گیرد افزود: آب آشامیدنی شهرستان دره‌شهر بر اثر بارش‌ها، گل آلود و غیرقابل شرب است و سیلاب وارد منازل مسکونی دره‌شهر شده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان با بیان اینکه گروه‌های جهادی از جمله نیروهای بسیج، گردان‌های بیت المقدس، امام حسین و ... جهت خدمت رسانی به مردم سازماندهی شده‌اند تصریح کرد: در تلاش برای انتقال تجهیزات و امکانات به این منطقه هستیم.

شاکرمی اضافه کرد: جلسات ستاد بحران با حضور اعضای ستاد و سپاه در شهرستان دره‌شهر در حال انجام است مایحتاج مردم مواد خوراکی و آب شرب است و ساکنین روستاهای کنار رودخانه‌ها باید هرچه سریع‌تر منازل مسکونی را تخلیه کنند.

فرمانده سپاه استان ایلام در پایان گفت: با توجه به قطعی آب و مشکل آب شرب منطقه چند تانکر آب جهت آبرسانی به روستاهای  شهرستان دره‌شهر اعزام شده‌اند.

انتهای پیام/9708/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول