اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

عضو فراکسیون زنان مجلس:

تمسک به قرآن بهترین راه برای ایجاد آرامش در جامعه است/ نقش مسابقات بین‌المللی در تحقق بیانیه گام دوم

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس دهم گفت: برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان میزان آگاهی بانوان را نسبت به قرآن کریم افزایش می‌دهد و این امر بر اجرای تأکیدات مقام معظم رهبری دربیانیه گام دوم انقلاب تأثیر بسزایی دارد.

تمسک به قرآن بهترین راه برای ایجاد آرامش در جامعه است/ نقش مسابقات بین‌المللی در تحقق بیانیه گام دوم

سکینه الماسی عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مسابقات بین‌المللی قرآن خبرگزاری فارس این رقابت‌ها را بسیار ارزنده خواند و گفت: این روزها تنها با توسل جستن به قرآن کریم می‌توانیم مشکلات فعلی را تحمل کنیم و جامعه ما به مرحله‌ای رسیده که می‌تواند با قرآن به یک آرامش دست یابد.

وی با تأکید براین نکته که بانوان می‌توانند با توسل جستن به قرآن کریم اسباب آرامش را برای خانواده‌ها فراهم کنند، افزود: فعال‌تر شدن برنامه‌های قرآنی در کشور همچون برگزاری مسابقات بین‌المللی بانوان موجب شده که تمایل بانوان ایرانی به سمت آیات وحی بیش از پیش باشد و رقابت بین بانوان برای حفظ قرآن کریم افزایش یابد.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی به نقش سازنده بانوان در تربیت فرزندان اشاره کرد و تصریح کرد: آموزش‌هایی که یک بانوی آشنا با قرآن و ادبیات اسلامی برای فرزندانش دارد بسیار متفاوت تر از افراد غیر آشنا با آیات وحی است و نقش مادران در آشنا کردن فرزندان با اصول الهی بسیار پر رنگتر است.

الماسی در پاسخ به این سؤال که چه میزان مسابقات بین‌المللی قرآن کریم بانوان می‌تواند در تحقق تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم تأثیرگذار باشد، تصریح کرد: این بیانیه آینده انقلاب اسلامی و وظایف ما را ترسیم کرده که باید به تک‌تک تأکیدات بیان شده در آن توجه داشته باشیم.

وی یادآور شد: تحکیم بنیان خانواده یکی از اصولی است که رهبر معظم انقلاب بسیار بر آن تأکید دارند و برگزاری این مسابقات میزان آگاهی بانوان را نسبت به قرآن کریم افزایش می‌دهد و این امر بر اجرای تأکیدات رهبری تأثیر مثبت و بسزایی دارد. ان شاءالله بانوان بر اساس رهنمودهای رهبری در بیانیه گام دوم به رشد معنویت در پرتو این مسابقات کمک کنند.

گفتنی است، سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم بانوان از 18 تا 23 فروردین‌ماه در تهران برگزار می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مسابقات بین‌المللی قرآن می‌توانید به صفحه مجازی قرآن پرس رجوع کنید؛
https://www.instagram.com/quranpress 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول