اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد

طوفان از شرق و باران از غرب اصفهان را درنوردید/ آخرین وضعیت استان از زبان مدیر ستاد بحران

مدیر ستاد مدیریت بحران استان اصفهان با اشاره به بسته شدن راه‌ها در شهرستان نائین، گفت: آب‌گرفتگی و ریزش باران همچنان در شهرستان‌های سمیرم، فریدون‌شهر، فریدن، چادگان، بویین میاندشت، خوانسار و گلپایگان ادامه دارد.

طوفان از شرق و باران از غرب اصفهان را درنوردید/ آخرین وضعیت استان از زبان مدیر ستاد بحران

منصور شیشه فروش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار داشت: به علت شدت وزش باد و گرد و غبار در شرق استان از جمله نائین محورهای اردستان به نائین، یزد به نائین، سجزی به نایین، جندق به نائین مسدود اعلام شد و هیچ ترددی انجام نمی‌شود.

مدیر ستاد مدیریت بحران استان اصفهان افزود: سرعت اوج باد به 120 کیلومتر در ساعت رسیده و شهرستان نایین را درنوردید و به بخشی از اماکن مسکونی و درختان و تیرهای برق خسارت وارد شد، حدود 50 خودرو دچار سیل شدند عوامل امدادی در آن منطقه حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به سیل و گرفتگی جاده درود به اتوبوس‌هایی که می‌خواهند در محور داران بادرود الیگودرز ازنا تردد کنند توصیه می‌شود از این محورها تردد نکنند و از محورهای جایگزین عبور کنند.

شیشه‌فروش تصریح کرد: آب‌گرفتگی و ریزش باران همچنان در شهرستان‌های سمیرم، فریدون‌شهر، فریدن، چادگان، بویین میاندشت، خوانسار و گلپایگان ادامه دارد و به علت شدت بارش در بعضی مناطق بخش‌های پادنا علیا شاهد آب‌گرفتگی پل‌ها جاده‌ها و رانش زمین در این مناطق هستیم.

وی در ادامه گفت: در شهرستان‌های فریدون‌شهر هم همچنان تعدادی از معابر پل‌ها و جاده‌ها در اثر سیل بردگی دچار آسیب و رانش زمین در منطقه پشت کوه و ریزش بهمن، راه چند روستا را قطع کرده و برق هفت روستا و مخابرات و 5 روستا در پشت کوه قطع شده است.

مدیر ستاد مدیریت بحران استان اصفهان تصریح کرد: شب گذشته نیز بیش از 500 خانوار در سطح استان دچار آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی شدند که توسط امدادگران ذفع وآب از منازل خارج شده که عوامل امدادی سعی کردند امکانات وعوامل امدادی و غذایی بین آن‌ها توزیع کنند.

شیشه‌فروش از خسارات سنگین سیل در لرستان خبر داد و افزود: در حال حاضر 50 نفر نیروی هلال احمر با تجهیزات کامل به سوی استان لرستان اعزام شدند و ازشهرداری اصفهان هم 30 نفر نیروی امدادی و آتشنشانی با پشتیبانی 30 دستگاه پمپ آبکش 30 نفر نیرو امدادی و 15 دستگاه ماشین سنگین به لرستان اعزام شدند.

انتهای پیام/63064/م20/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول