اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مدیرعامل شرکت آبفار همدان خبر داد

9 تانکر آماده آبرسانی به روستاهای همدان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان از آماده باش کامل این شرکت خبر داد و گفت: 9 تانکر به منظور آبرسانی به روستاهایی که آب آنها قطع شده، آماده است.

9 تانکر آماده آبرسانی به روستاهای همدان

سید مصطفی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، ضمن تبریک سال نو و با اشاره به اینکه همکاران ما در مجموعه شرکت آب و فاضلاب روستایی از 29 اسفند ماه به صورت مستمر در شیفیت‌های کاری مشغول خدمت‌رسانی به مشترکین بودند اظهار کرد: در تمام ایام نوروز و در 9 شهرستان استان، شیفت‌های کاری از 8 صبح تا ساعت 17 برقرار بوده است.

وی ادامه داد: اپراتورهای مرکز جامع تلفنی 1523 از ساعات اولیه صبح تا ساعت 18 پاسخگوی تماس‌های تلفنی و گزارشات مردمی بودند ضمن اینکه پس از این ساعت نیز به صورت اتوماتیک، قابلیت ثبت گزارشات و رسیدگی به شکایات مردمی نیز وجود دارد.

هاشمی با بیان اینکه در طول تعطیلات نوروزی همکاران ما در حالت آماده باش قرار داشتند عنوان کرد: خوشبختانه به دلیل فعالیت اکیپ‌های تخصصی مختلف، با مشکل خاصی مواجه نشدیم.

وی اضافه کرد: در ایام تعطیلات تمام اکیپ‌های رسیدگی به حوادث در تخصص‌های مختلف نظیر رسیدگی به حوادث ایستگاه‌های پمپاژ، کنترل کیفیت آب و رسیدگی به آن، رفع ترکیدگی و نشتی خطوط انتقال آب به صورت تخصصی فعال بودند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی همدان خاطرنشان کرد: از مجموع 128 حادثه گزارش شده در طول تعطیلات نوروز(از 29 اسفند تا 11 فروردین)، 109 مورد مدیریت و رفع شده و مابقی نیز در دست اقدام است.

وی عنوان کرد: در تمام 9 شهرستان همدان، ملایر، تویسرکان،رزن، اسدآباد، کبودراهنگ، نهاوند، فامنین و بهار به گزارشات ارسالی در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ داده شده است.

هاشمی در بخش دیگری از سخنانش ضمن اشاره به آسیب‌های ناشی از جاری شدن سیلاب در برخی نقاط کشور و بارش های اخیر اظهار کرد: در راستای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی تمام تمهیدات لازم اندیشیده شده  و در روزهای پیش رو تمام مرخصی‌های همکاران از جمله همکاران ستادی و مدیران شهرستانی لغو و همه در حالت آماده باش به سر می‌برند.

وی همچنین بیان کرد: در صورت قطعی احتمالی آب در برخی نقاط روستایی نیز، تمهیدات لازم به منظور آبرسانی با 9 دستگاه تانکر سیار فراهم شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان با اشاره به اینکه کشیک‌های نوروزی تا پایان تعطیلات استمرار دارد گفت: به منظور جلوگیری از آسیب‌های احتمالی به تاسیسات مستقر در حاشیه رودخانه‌ها، هماهنگی‌های لازم با فرمانداران، دهیاران و مسئولان محلی به انجام رسیده، ضمن اینکه در راستای پیشگیری از طغیان رودخانه‌ها ایجاد خاکریزها، پاکسازی معابر و مسیل‌های مجاور عملیاتی شده است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون از هرگونه حادثه احتمالی پیشگیری شده و در شرایط پیش رو نیز به لطف الهی و با همراهی مردم، شوراهای اسلامی و دهیاران شرایط را مدیریت خواهیم کرد.

انتهای پیام/89003/20/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول