اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

رییس اداره میراث فرهنگی میاندوآب خبر داد

توزیع ۶۵۰۰ بروشور راهنمای گردشگری در بین مسافران نوروزی

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری میاندوآب گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی تا به امروز ۶ هزار و ۵۰۰ بروشور راهنمای گردشگری در بین مسافران نوروزی توزیع شده است.

توزیع ۶۵۰۰ بروشور راهنمای گردشگری در بین مسافران نوروزی

فاطمه علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به تعداد بروشورهای توزیعی در بین مسافران اظهار کرد: از آغاز تعطیلات نوروزی تا به امروز در حدود ۶ هزار و ۵۰۰ بروشور راهنمای گردشگری در بین مسافران توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در چاپ این بروشورها شهرداری و دفاتر خدمات مسافرتی هم مشارکت داشته‌اند، افزود: از این تعداد چهار هزار برگ توسط شهرداری، یک هزار برگ توسط اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و یک هزار و ۵۰۰ برگ بروشور توسط دفاتر خدمات مسافرتی چاپ شده است.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری میاندوآب با بیان اینکه این بروشورها حاوی اطلاعاتی در مورد نقشه راهنمای گردشگری استان و میاندوآب است، ادامه داد: این بروشورها در چادرهای راهنمای گردشگری برپا شده در مبادی ورودی شهرستان و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی میاندوآب بین مسافران توزیع شده است.

انتهای پیام/ ۶۱۰۲۳/ ن
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول