اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خبر داد

خللی در روند آموزشی در مناطق سیل‎زده گلستان نخواهیم داشت/ ۵۰ کانکس با کاربری آموزشی در راه گلستان

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با بیان اینکه ۵۰ کانکس در راه گلستان است، گفت: خللی در روند آموزشی دانش‎آموزان در مناطق سیل‎زده استان نخواهیم داشت.

خللی در روند آموزشی در مناطق سیل‎زده گلستان نخواهیم داشت/ ۵۰ کانکس با کاربری آموزشی در راه گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‎رسانی استانداری گلستان، مهرالله رخشانی‎مهر در جلسه بررسی وضعیت مدارس سیل‎زده گلستان، ضمن تشکر از زحمات مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان گلستان با تأکید وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: تمام تلاش و همت ما این است که مدارس آماده استفاده دانش‎آموزان بعد از تعطیلات نوروزی شود.

وی ادامه داد: ۵۰ کانکس از استان‌های کرمانشاه، خراسان‌رضوی و ایلام با کاربری آموزشی به سمت استان گلستان در حال ارسال است که امروز به استان گلستان خواهد رسید.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس افزود: در جریان توفان و سیل اخیر به موتورخانه‎ها و تاسیسات مدارس هم آسیب جدی وارد شد که با همت همکاران ما تعمیرات آنها در حال انجام است.

رخشانی‎مهر خاطرنشان کرد: انتظار داریم که اعتبارات مدیریت بحران در اختیار سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هم قرار گیرد تا خللی در روند آموزشی دانش‌آموزان ایجاد نشود.

علی الهیار ترکمن معاون پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش هم در این جلسه اظهار کرد: وزیر آموزش و پرورش تأکید داشتند که در کنار کار عمرانی که برای مدارس سیل‎زده انجام می‎شود حمایت از معلمان آسیب دیده هم با جدیت دنبال شود و در این راستا با صندوق ذخیره فرهنگیان و بیمه معلم هماهنگی‌های انجام شده است و همچنین با بانک ملی برای وام‎های کم‎بهره برای معلمان شهرهای آسیب‌دیده رایزنی شده است.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول