اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد

بازدید 870 هزار گردشگر از مراکز تاریخی و طبیعی لرستان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان از بازدید 870 هزار نفر از اماکن تاریخی، طبیعی و دست‌ساز استان از ابتدای نوروز 98 تا پایان روز دهم فروردین خبر داد.

بازدید 870 هزار گردشگر از مراکز تاریخی و طبیعی لرستان

سید امین قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به وضعیت بازدید از اماکن گردشگری لرستان اظهار کرد: از ابتدای فروردین ماه تاکنون بیش از 299 هزار ایرانی در این استان اقامت داشته‌اند.

وی تصریح کرد: همچنین 39 گردشگر خارجی از کشورهای مختلف از جمله آلمان، اتریش، فرانسه و ژاپن در ایام نوروز 98 در استان اقامت داشتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان از بازدید 90 هزار نفر و 156 نفر از قلعه فلک‌الافلاک خرم‌آباد از ابتدای نوروز تاکنون خبر و ادامه داد: همچنین طی این بازه زمانی 870 هزار نفر از دیگر اماکن تاریخی، طبیعی و دست ساز استان بازدید کردند.

قاسمی تعداد بازدیدهای نظارتی از تأسیسات و مراکز گردشگری استان به منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی امسال را بیش از 10 هزار مورد عنوان کرد.

وی تصریح کرد: قطار گردشگری امکان ویژه امسال لرستان برای گردشگران است، ضمن اینکه در مراکز مختلف گردشگری استان شاهد اجرای برنامه‌های متنوع از جمله برپایی موسیقی سنتی هستیم.

انتهای پیام/85018/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول