اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مدیرعامل شرکت آبفار گلستان خبر داد

قطعی آب آشامیدنی 14 روستای گلستان بر اثر سیل

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان، تعداد روستاهای فاقد آب استان را 14 روستا اعلام کرد و گفت: پس از سیل اخیر آب آشامیدنی 392 روستا قطع شد که تاکنون آب آشامدینی 378 روستا وصل شده است.

قطعی آب آشامیدنی 14 روستای گلستان بر اثر سیل

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان؛ بهزاد هرمزی با اعلام خبر فوق، اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان در راستای کنترل کیفیت آب شرب مناطق آسیب‌دیده با اعزام یک دستگاه آزمایشگاه سیار نسبت به پایش کیفی منابع تأمین و تأسیسات آبرسانی اقدام کرده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این، اکیپ‌های کنترل کیفیت با برپایی چادرهایی مشترک با شبکه بهداشت شهرستان‌های آسیب‌دیده برای رصد کیفیت آب توزیعی توسط تانکرهای سیار، برابر الزامات کیفی و بارنامه‌های بهداشتی در شهرستان‌ها مستقر هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان در بخشی دیگر از سخنانش ضمن اشاره به خسارات تاسیسات آبرسانی روستایی از سیل استان، گفت: بیش از128 کیلومتر شبکه توزیع و خط انتقال، 103 دستگاه تابلو برق، 12 حلقه چاه، 21دهنه چشمه 14 هزار و 170 فقره انشعاب و کنتور در اثرسیل، تخریب شده است.

هرمزی، تعداد روستاهای فاقد آب استان را 14 روستا اعلام کرد و گفت: پس از سیل اخیر آب آشامیدنی 392 روستا قطع شد که با زحمات مجموعه آبفار استان آب آشامدینی 378 روستا تاکنون وصل شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر سه روستای شهرستان کلاله، هفت روستا در شهرستان مراوه‌تپه، دو روستای شهرستان مینودشت و دو روستا در شهرستان آق‌قلا فاقد آب هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان در پایان از فعالیت 23 تانکر سیار در روستاهای فاقد آب خبر داد و گفت: از ابتدای وقوع سیل در استان تاکنون 386 سرویس بالغ بر 4 هزار و 500 مترمکعب توسط ناوگان آبرسانی سیار به روستاهای فاقد آب، آبرسانی شده است.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول