اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

برای مقابله با خطرات احتمالی انجام شود

ضرورت توجه مسؤولان شرکت «کاوه سودا» به تقویت لاگن‌های ذخیره‌سازی

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بناب به مسؤولان شرکت «کاوه سودا» هشدار داد برای تقویت لاگن‌های ذخیره‌سازی برای مقابله با خطرات احتمالی آماده باشند.

ضرورت توجه مسؤولان شرکت «کاوه سودا» به تقویت لاگن‌های ذخیره‌سازی

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، عباس ممقانی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان بناب با بیان اینکه نباید به بهانه خشکسالی حریم رودخانه‌ها مورد ساخت و سازهای بی رویه قرار گیرد؛ اظهار داشت: با توجه به سابقه سیل در برخی نقاط روستایی و شهری بناب در صورت ادامه بارش‌ها احتمال وقوع سیل در پارک ملت و فدک متصور است؛ لذا پیشنهاد می شود برای جلوگیری از حوادث احتمالی چند روز این پارک ها تعطیل شوند.

وی با اشاره به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی های شدید در روزهای آتی اظهار کرد: احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی و همچنین احتمال سرریز شدن پساب از لاگن‌های ذخیره سازی پسماندهای شرکت کاوه سودا وجود دارد که خطرات این به مراتب بیشتر از سیلاب معمولی است که جا دارد مسؤولان نسبت به ارائه هشدارهای لازم به مسئولان این شرکت برای اتخاذ تدابیر لازم انجام دهند.

اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان نسبت به مطالعه دقیق قوانین ستاد بحران اقدام کنند

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بناب نیز در این جلسه با تأکید بر اینکه اعضای ستاد مدیریت بحران وظایف و مأموریت‌های محوله را یکبار دیگر مطالعه کنند؛ افزود: ستاد مدیریت بحران در سال 1382 تشکیل یافته و سازمان های ارائه کننده خدمات باید از ارائه خدمات بصورت سلیقه‌ای پرهیز کنند و جزیره‌ای عمل نکنند.

محسن رحیمیان همچنین با تأکید بر ضرورت آمادگی کلیه واحدها و اطلاع‌رسانی به مردم برای مواجهه صحیح با سیلاب و آبگرفتگی تصریح کرد: سیل اخیر هشدار جدی برای مسئولان بود که آن ها را از خواب بیدار کرد و نوعی هشدارباش برای مسئولان بود که اگر مسؤولان در زمان خود جلوی برخی اقدامات را می گرفتند امروز شاهد این مسائل نبودیم.

این عضو شورای اسلامی شهر بناب در ادامه اذعان کرد: این مشکلات از این ناحیه به وجود می‌آید که به نظریات کارشناسان اهمیت نمی‌دهیم.

انتهای پیام/۶۰۰۰۴/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول