اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر عنوان کرد

رکوردشکنی بنادر مسافری مرکز و شرق هرمزگان در نیمه دوم طرح نوروزی98

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر گفت: در هشتمین روز فروردین و سیزدهمین روز از اجرای طرح نوروزی سفرهای دریایی، رکورد ترابری دریایی مسافر و تردد شناور در دو مسیر دریایی بین بندرعباس به جزیره قشم و هرمز و همچنین بندر جاسک شکسته شد.

رکوردشکنی بنادر مسافری مرکز و شرق هرمزگان در نیمه دوم طرح نوروزی98

حمیدرضا محمدحسینی مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و رییس کمیته حمل و نقل دریایی ستاد تسهیلات خدمات سفرهای نوروزی شهرستان بندرعباس بعداز ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: دوم، ششم و هشتم فروردین ماه سال جاری، پررونق ترین روزهای خدمات رسانی بزرگترین ناوگان مسافری دریایی کشور در بندر شهید حقانی بندرعباس طی سال 98 بوده است.

وی افزود: به دلیل شرایط ناپایدار جوی که از نخستین روزهای سال جدید حاکم شد، رکورد اوج تردد مسافر از روز 4 فروردین به 8 فروردین جابجا شد و در سال 98 شاهد انتقال رکوردهای عملیاتی از نیمه اول به نیمه دوم طرح نوروزی بودیم.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر  ابراز داشت: در این روز از طرح نوروزی تسهیل سفرهای دریایی، 31 هزارو 672 نفر سفر در بندر شهید حقانی بندرعباس و بندر هرمز ترابری شدند.

محمدحسینی گفت: بندر جاسک نیز در روز گذشته پرترددترین روز خود را در این طرح پشت سر گذاشت. به گونه‌ای که در این روز 886  نفر از گشت‌های تفریحی در آب‌های سواحل مکران واقع در شهرستان جاسک بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/88037/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول