اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد

کاهش 41 درصدی تصادفات نوروزی در استان اصفهان

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تصادفات کاهش 41 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

کاهش 41 درصدی تصادفات نوروزی در استان اصفهان

جواد درستکار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به یک فقره تصادف فوتی در محور خور جندق در روز سه‌شنبه اظهار کرد: در این تصادف که بین دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه خودروی دوو رخ داد که به علت انحراف به چپ راننده پراید بود و 3 فوتی و 3 مجروح به دنبال داشت.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: عمده تصادفات به دلیل خواب آلودگی، خستگی، انحراف به چپ و واژگونی بوده است که در کل محورهای استان شاهد بوده‌ایم، با وجود بارندگی‌های چند روز گذشته کلیه محورهای استان باز است و تردد و عبور و مرور خودروها بدون هیچ مشکلی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به موج دوم سفرهای نوروزی با مساعد شدن وضعیت هوا انتظار می‌رود ورودی کل محورهای استان با حجم ترافیک بالایی روبرو باشد، لازم است مسافران نوروزی نسبت به رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئن توجه ویژه داشته باشند.

درستکار همچنین به رانندگان توصیه کرد که بعد از یک یا دو ساعت رانندگی حتماً استراحت را در دستورکار خود قرار دهند تا با هوشیاری کامل به سفر خود ادامه دهند و شاهد تصادفات ناگوار برای رانندگان و خانواده‌های آن‌ها نباشیم.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تصادفات کاهش 41 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است و آمار خوبی است، در این مدت در سطح استان اصفهان 21 فقره تصادف فوتی داشته‌ایم که 24 نفر در تصادفات رانندگی فوت کرده‌اند.

وی تأکید کرد: با وجود این‌که شاهد کاهش آمار تصادفات هستیم اما همین آمار نیز ناراحت‌کننده است و نیاز به آگاهی بخشی بیشتری به مردم است تا در رانندگی حداکثر دقت را داشته باشند و فاصله طولی، سرعت مطمئنه و هوشیاری و مسائل ترافیکی را رعایت کنند تا موج دوم سفرهای نوروزی را هم با رسیدن به حداقل تصادفات پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/63088/ص20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول