اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر:

امداد رسانی به سیل زدگان از طریق بالگرد/ بسیج و سپاه به کمک سیل زدگان شتافتند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: امدادرسانی و توزیع بسته‌های غذایی به سیل زدگان شهر معمولان از طریق بالگرد انجام می‌شود.

امداد رسانی به سیل زدگان از طریق بالگرد/ بسیج و سپاه به کمک سیل زدگان شتافتند

محمد محمودوند شامگاه سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پل‌دختر اظهار داشت: با توجه به مسدود شدن راه ارتباطی روستاهای شهرستان به ویژه در بخش معمولان بر اثر سیل و زیر آب رفتن خانه‌های مسکونی در این مناطق، فردا چهارشنبه در صورت مساعد بودن هوا اقلام غذایی از طریق بالگرد هلال‌احمر در معمولان توزیع می‌شود.

وی افزود: ۲۰ هزار بطری آب معدنی، ۲۳ هزار قرص نان و پک‌های خوراکی آماده شده که در این اقدام از طریق بالگرد بین سیل‌زدگان روستاهای معمولان توزیع می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر گفت: گروه‌های جهادی در پل‌دختر با اعزام به روستای بابازید کار لایروبی منازل سیل زده که دچار خسارت شده بودند را انجام دادند.

وی یادآور شد: روز سه‌شنبه یک هزار بطری آب معدنی و یک هزار قرص نان از طریق گروه‌های جهادی سپاه پل‌دختر بین سیل‌زدگان روستای جلگه خلج و روستاهای اطراف توزیع شد.

محمودوند خاطرنشان کرد: گردان بیت المقدس در ورودی و خروجی شهر پل‌دختر در اسکان دادن مسافران نوروزی به کمک نیروی انتظامی رفتند و در این اقدام ۵۰۰ نفر مسافر را جهت اسکان به سالن ورزشی ۹ دی سپاه پاسداران این شهر هدایت کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر گفت: گردان بیت المقدس سپاه پاسداران همچنین جهت کمک به تردد همشهریان و مسافران و راهنمایی آنان به کمک شهرداری شتافتند.

وی بیان داشت: نیروهای حوزه غدیر معمولان در خیابان ساحلی این شهر به تخلیه آب از منازل مسکونی مردم اقدام کردند.

محمودوند از اقدام فرمانده سپاه شهرستان کوهدشت در کمک به سیل زدگان پل‌دختر با توزیع یک‌هزار و ۲۰۰ بطری آب معدنی ،سه هزار قرص نان و ۵۰۰ کنسرو تقدیر کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول