اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

استاندار گیلان خبر داد

آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی در استان گیلان/اقلام ضروری دریافت شده توسط مردم امروز به گلستان ارسال می‌شود

استاندار گیلان با بیان اینکه اقلام دریافتی توسط مردم امروز به استان گیلان ارسال می‌شود گفت: مردم در شرایط بحرانی در کنار یکدیگر بوده و تاکنون اقلام قابل‌توجهی را توسط مردم دریافت کرده‌ایم که امروز به استان‌های سیل‌زده ارسال خواهد شد.

آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی در استان گیلان/اقلام ضروری دریافت شده توسط مردم امروز به گلستان ارسال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مصطفی سالاری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بارندگی‌های اخیر در استان گیلان بدون خسارت بوده است اظهار کرد: در روزهای اخیر شاهد بارندگی‌های شدید در کشور و استان گیلان بوده‌ایم که این بارندگی در استان به‌گونه‌ای نبوده که به استان خسارت وارد کند.

وی با اشاره به آمادگی تمام دستگاه‌های اجرایی در استان گیلان گفت: علیرغم اینکه میزان باران در استان گیلان زیاد نبوده ولی بااین‌وجود تمام دستگاه‌های اجرایی در آمادگی کامل به سر می‌برند تا در صورت بروز بحران با آن مقابله کنند.

استاندار گیلان با اذعان به اینکه بر همه مردم و ‌مسؤولان واجب است تا به مردم سیل‌زده کمک کنند تصریح کرد: در هنگام بروز بحران همه گروه‌های سیاسی اختلاف‌نظر را کنار گذاشته و در کنار هم به دنبال حل مشکل مردم هستند که قطعاً این روند ادامه خواهد داشت.

سالاری با اعلام میزان کمک‌های ارسال شده به استان‌های سیل‌زده بیان کرد: تاکنون مواد غذایی، اقلام موردنیاز و قایق از طرف هلال‌احمر به استان‌های سیل‌زده اعزام شده است که در روزهای آینده این روند بیشتر خواهد شد.

وی لازمه حل مشکل در هنگام بحران را همدلی مسؤولان دانست و افزود: مسؤولان استان گیلان هر روزه با همکاران خود در استان گلستان در ارتباط هستند تا در صورت نیاز به کمک به یاری آن‌ها رفته تا باری را از دوش مردم بر داریم

استاندار گیلان با تأکید بر وضعیت خوب استان گیلان در ایام نوروز گفت: با سرکشی که امروز از دستگاه‌های مرتبط داشتیم هیچ مشکلی در استان گیلان تاکنون نداشته‌ایم.

سالاری با بیان اینکه اقلام دریافتی توسط مردم امروز به استان گیلان ارسال می‌شود اظهار کرد: مردم در شرایط بحرانی در کنار یکدیگر بوده و تاکنون اقلام قابل‌توجهی را توسط مردم دریافت کرده‌ایم که امروز به استان‌های سیل‌زده ارسال خواهد شد.

انتهای پیام /3389

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول