اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

فرماندار نطنز خبر داد

جاری شدن رودخانه‌های فصلی نطنز در پی بارش شدید باران

فرماندار نطنز گفت: در پی بارش شدید باران، رودخانه‌های فصلی جاری شده و آب‌ها به دشت‌ها هدایت شده است و کلیه نیروهای ستاد مدیریت بحران در حالت آماده‌باش به سر می‌برند.

جاری شدن رودخانه‌های فصلی نطنز در پی بارش شدید باران

 یوسف حسنی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نطنز اظهار کرد: در پی بارش باران و هشدارهای سازمان هواشناسی صبح روز دوشنبه دو جلسه ستاد مدیریت بحران در شهرهای نطنز و بادرود تشکیل و کلیه تذکرات و هشدارها اعلام شد.

 فرماندار نطنز افزود: عصر دوشنبه نیز شخصاً از کلیه اماکن و مسیرهای خطرناک بازدید و توصیه‌های لازم را جهت جلوگیری از تخریب ناشی از سیل را به دستگاه‌ها ارائه کردم.

وی بیان کرد: در پی بارش شدید باران، رودخانه‌های فصلی جاری شده و آب‌ها به دشت‌ها هدایت شده است و کلیه نیروهای ستاد مدیریت بحران در حالت آماده‌باش به سر می‌برند.

حسنی اضافه کرد: ادارات آموزش‌وپرورش، نطنز و بادرود به عنوان کمیته اسکان آماده اسکان مسافران نوروزی هستند.

 فرماندار نطنز به اهالی شهرستان و همچنین مسافران نوروزی توصیه کرد تحت هیچ شرایطی در کنار رودخانه‌های فصلی و مسیر سیل توقف نداشته باشند.

وی گفت: کلیه مدارس، دانشگاه‌ها، بقاع متبرکه نطنز، مدارس با امکان نصب چادر، دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی نطنز جهت اسکان مسافرین آماده می‌باشند.

حسنی تأکید کرد:به درخواست مدیریت اداره اوقاف، هیأت امنای بقاع متبرکه موظف‌اند درب بقاع را برای آمادگی پذیرش مسافران احتمالی باز نگهدارند.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/ا 20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول