اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

فرمانده پادگان ابوذر سرپل ذهاب خبرداد

آماده باش ارتش در مناطق درگیر با سیل/ پل «داری زنگنه» در سرپل ذهاب تخریب شد

فرمانده پادگان ابوذر از تخریب پل داری زنگنه در سرپل ذهاب بر اثر شدت سیل در این منطقه خبرداد و گفت: هم اکنون عازم روستاهای آسیب دیده و مکان پل تخریبی با هدف کمک رسانی هستیم.

آماده باش ارتش در مناطق درگیر با سیل/ پل «داری زنگنه» در سرپل ذهاب تخریب شد

امیر کیومرث جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به وقوع سیل اخیر در استان کرمانشاه و مناطق زلزله زده استان، از حضور نیروهای امدادرسان در مناطق زلزله زده استان خبر داد.

امیر جعفری افزود: بلافاصله با شروع بارندگی‌های سیل آسا در منطقه سرپل ذهاب صبح امروز پرسنل مستقر در پادگان، گردان 113 و واکنش سریع ارتش در 7 نقطه شهر سرپل ذهاب مستقر شدند.

فرمانده پادگان ابوذر در ادامه گفت: نیروهای کمک رسان ارتش مجهز به تجهیزات مهندسی، بیل مکانیکی، جرثقیل، کف‌کش برقی و کف‌کش خودرویی و تجهیزات مبارزه با سیل به یاری هم وطنان سیل زده در سرپل ذهاب این قشر حادثه دیده از زلزله شتافتند.

امیر جعفری تاکیدکرد: امنیت و نجات جان مردم برای ارتش مهم و در اولویت کاری ما است، به همین خاطر اکنون نیروهای ما در سطح شهر سرپل ذهاب مستقر هستند، اکیب بهداری برای اقدامات لازم در انی شهرستان مستقر شده و برای احتمال مجدد سیل، طوفان، آبگرفتگی و ... با همکاری مردم کاملا اوضاع را در دست کنترل داریم و تا هر زمان لازم باشد خدمات را ادامه خواهیم داد.

تخریب پل داری زنگنه

فرمانده پادگان ابوذر از تخریب پل داری زنگنه در سرپل ذهاب بر اثر شدت سیل در این منطقه خبرداد و افزود: هم اکنون عازم روستاهای آسیب دیده و مکان پل تخریبی با هدف کمک رسانی هستیم.

انتهای پیام/ر/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول