اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام:

9 هزار دام سبک بر اثر سیلاب از بین رفت/ 3 هزار شغل در مناطق سیل‌زده ایجاد می‌شود

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با اشاره به تلفات 9 هزار دام سبک در مناطق سیل‌زده گفت: 9 هزار دام سبک در جریان سیلاب از بین رفت و مردم شغل‌شان را از دست دادند که به این تعداد دامداران 4 هزار دام سبک اهدا می‌شود.

9 هزار دام سبک بر اثر سیلاب از بین رفت/ 3 هزار شغل در مناطق سیل‌زده ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد مخبر عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن بازدید از مناطق سیل زده استان گلستان اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به چهار هزار خانواده از مردم سیل‌زده بسته لوازم خانگی از قبیل یخچال، فرش و لوازم ضروری زندگی اهدا می‌کند.

وی تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همچنین به ۴ هزار خانواده سیل‌زده روستایی ۴ هزار راس دام سبک اهدا خواهد کرد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام از توزیع غذای گرم و 10 هزار بطیری آب در بین سیل زدگان خبر داد و افزود: اقلام دیگری مانند قند و چای، دارو نیز به سیل‌زدگان اهدا شده است.

مخبر از ایجاد شغل‌های اجتماع محور توسط بنیاد برکت در مناطق سیل زده خبر داد و گفت: به محض اینکه وضعیت در مناطق سیل زده آرام گرفت 3 هزار شغل ایجاد خواهیم کرد.

وی ارسال محموله‌ غذا و دارو  برای کمک به مردم آسیب دیده از سیل را اولویتی مهم خواند و گفت: چادر، پتو، آب معدنی، کنسرو و سایر مواد غذایی بعلاوه‌ دارو برای درمان ۱۰ هزار بیمار به همراه پزشکان و پرستاران جهادی به منطقه اعزام شده است.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول