اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد

ارسال یک هزار تخته پتو، 30 هزار قرص نان و اعلام آمادگی 20 غواص برای حضور در مناطق سیل‌زده

مسؤول اردوهای جهادی استان زنجان گفت: طبق فراخوان اردوهای جهادی استان زنجان امروز و فردا یک هزار تخته پتو و 30 هزار قرص نان به مازندران ارسال می‌شود.

 ارسال یک هزار تخته پتو، 30 هزار قرص نان  و اعلام آمادگی 20 غواص برای حضور در مناطق سیل‌زده

جواد احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بارش شدید باران و جاری شدن سیل در چند استان شمالی کشور موجب به بار آمدن خسارات بسیاری در آنها شد.

مسؤول اردوهای جهادی استان زنجان با بیان اینکه اردوهای جهادی استان زنجان نیز از همان ساعات اولیه جلسات هماهنگی را برای کمک به این استان‌ها برگزار کردند، گفت: طبق هماهنگی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی از روز گذشته از طریق اردوهای جهادی استان و پایگاه‌های بسیج آغاز شده است که همکاری نیز مطلوب بوده است.

وی با اشاره به اینکه طبق ابلاغ صورت گرفته استان زنجان اضافه کرد: بر همین اساس امروز و فردا یک هزار تخته پتو و 30 هزار قرص نان با همکاری اتحادیه نانوایان زنجان به استان مازندران ارسال خواهد شد.

احمدی با بیان اینکه جمع‌آوری کمک‌های مردمی همچنان ادامه دارد، افزود: کمک‌ها به صورت مرحله‌ای به سوی استان مازندران گسیل خواهد شد، تا مشکل هموطنان در این استان حل شود.

مسؤول اردوهای جهادی استان زنجان همچنین از اعلام آمادگی 20 غواص زنجانی برای حضور در منطقه و کمک به هموطنان سیل‌زده خبر داد و تصریح کرد: در صورت اعلام نیاز از سوی استان‌های مذکور این غواصان نیز اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه اردوهای جهادی استان زنجان به صورت مستمر در ارتباط با استان مازندران هستند تا لوازم مورد نیاز را به روز داشته باشند، گفت: کمک‌ها نیز طبق نیاز به استان مذکور ارسال می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول