اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

فرماندار دیر خبر داد

اسکان اضطراری تمام مسافران نوروزی در شهرستان دیر

فرماندار شهرستان دیر گفت: به منظور پیشگیری از هر گونه حادثه احتمالی ، ساحل را به طور کامل تخلیه و چادرهای اسکان مسافران به مدارس، سالن‌ها و حسینیه‌ها انتقال داده شد.

اسکان اضطراری تمام مسافران نوروزی در شهرستان دیر

کریم علی‌حسنی پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان دیر اظهار داشت: شب گذشته با توجه به پیش‌بینی هواشناسی و احتمال طوفانی شدن خلیج فارس و سرعت گرفتن باد تا 70 کیلومتر  و بالا آمدن آب دریا که به عینه نیز مشاهده کردیم ، ستاد مدیریت بحران در کنار ساحل تشکیل و از طریق بلندگوها و تیم های عملیاتی امداد و نجات و نیروی انتظامی مسافران را در جریان قرار دادیم.

تخلیه ساحل و اسکان مسافران در سالن‌ها و مدارس

فرماندار شهرستان دیر افزود:خوشبختانه دیشب به منظور پیشگیری از هر گونه حادثه احتمالی ، ساحل را به طور کامل تخلیه و چادرهای اسکان مسافران به مدارس، سالن‌ها و حسینیه‌ها انتقال داده شد و تمامی مدارسی که وارد مدار نبودند نیز فعال و از محوطه‌ها و کلاس‌های آنها استفاده کردیم.

 وی بیان کرد: این آمادگی همچنان وجود دارد که اگر ظرفیت بیشتری برای اسکان نیاز باشد انجام دهیم تا هیچ مسافری در فضای بیرون نباشد و از خطرات احتمالی در امان بمانند.

این مسؤول گفت: شب گذشته شاهد بالا آمدن آب دریا تا لبه ساحل بودیم که البته به خیابان‌ها و معابر وارد نشد و شرایط راه‌ها و آب، برق و تلفن در شهرستان عادی است و فعلا مشکلی وجود ندارد و تمامی نیروهای امدادی در حالت آماده باش کامل هستند.

حضور  20 هزار مسافر نوروزی در شهرستان دیر

علی‌حسنی عنوان کرد: تا پایان روز سوم 20 هزار گردشگر و مسافر نوروزی وارد شهرستان دیر شدند که از این تعداد 15 هزار نفر اسکان یافته و پنج هزار نیز در حد بازدید بوده است و 104 گردشگر داخلی و شش گردشگر خارجی نیز با هدف گردشگری اختصاصی از کوه نمک جاشک بازدید داشتند و در اقامت‌گاه بوم‌گردی جاشک اسکان یافتند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول