اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

عیدی‌هایی که صرف کمک به سیل‌زدگان شد

ردپای سلبریتی‌های واقعی در کوچه پس‌کوچه‌های حسن‌آباد+تصاویر

تعدادی از جوانان بخش گهرباران شهرستان میاندورود با جمع‌آوری عیدی‌های خود اقلام غذایی تهیه کرده و بین سیل‌زدگان روستای حسن‌آباد بخش گهرباران توزیع کردند.

ردپای  سلبریتی‌های واقعی در کوچه پس‌کوچه‌های حسن‌آباد+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندورود، سیل روزهای پایانی سال 97 موجب آبگرفتگی شدید روستای حسن‌آباد بخش گهرباران شهرستان میاندورود شد و تا جایی که این روستا در محاصره آب قرار گرفت و اهالی آن مجبور به تخلیه روستا شدند.

سیلاب علاوه بر تخریب باغات مرکبات، سیاه‌ریشه و اراضی کشاورزی موجب ورود گل و لای به خانه برخی از روستائیان شد و خسارت‌هایی را به نیازهای اولیه زندگی آنها وارد کرد.

پس از فروکش کردن سیلاب روستای حسن‌آباد، سیل مهربانی در این روستا به راه افتاد و هلال احمر، سپاه و اوقاف پای کار آمده و اقلام غذایی را بین سیل‌زدگان روستای حسن‌آباد توزیع کردند.

سیل مهربانی در کمک‌رسانی نهادهای دولتی و نظامی به مردم سیل‌زده حسن‌آباد گهرباران ختم نشد و در اقدامی خودجوش تعدادی از جوانان شهرستان میاندورود با جمع‌آوری عیدی‌های خود به کمک اهالی سیل‌زده حسن‌آباد رفتند.

*سیل‌زدگان فراموش نشوند

سیدمحمدحسین عمادی که به همراه دوستانش این اقدام خداپسندانه را اجرا کرده به خبرنگار فارس گفت: از وضعیت مردم سیل‌زده شهرستان میاندورود بسیار ناراحتیم اما توزیع اقلام غذایی بین سیل‌زدگان روستای حسن‌آباد یکی از بهترین روزهای زندگی‌ام بوده که امیدواریم این اقدام فراگیر شود و همه جوانان در حد توان به افراد آسیب‌دیده کمک کنند.

وی با بیان اینکه بعد از فروکش کردن سیل مردم سیل‌زده نباید فراموش شوند، افزود: این روزها مردم سیل‌زده که در حال خارج کردن گل و لای از خانه‌های خود هستند نیاز به حمایت دارند که همه ما وظیفه داریم به هموطنانمان کمک کنیم.

عمادی خاطرنشان کرد: در این اقدام بنده و دوستانم عیدی‌های امسال را روی هم قرار دادیم و مقداری اقلام غذایی خریداری کردیم تا بتوانیم هرچند اندک به مردم سیل‌زده کمک کنیم.

سلبریتی واقعی شما هستید

یک هفته از زمانی که مردم استان مازندران درگیر سیل شده‌اند می‌گذرد اما در این میان از سلبریتی‌هایی که در رویدادها و حوادث ریز و درشت حضور فعال دارند، خبری نیست!

در میان همه هیاهو و عکس‌برداری مسؤولان از مناطق سیل‌زده این جوانان نشان دادند سلبریتی واقعی آنها هستند.

________________

گزارش از: صاحب نجفی

_______________

انتهای پیام/86031/غ/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول