اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس تأکید کرد

لزوم برخورد با خاطیان سیل گلستان/ سد نرماب و چایلی باید در اسرع وقت تکمیل شود

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که در حادثه سیل گلستان اهمال‌کاری و کوتاهی کردند حتماً باید خطاهای آنها بررسی و با آنها برخورد شود.

لزوم برخورد با خاطیان سیل گلستان/ سد نرماب و چایلی باید در اسرع وقت تکمیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، شهرام کوسه‌غراوی امشب در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه سال جدید را در استان گلستان با سیل آغاز کردیم و امید داریم در این شرایط سخت مردم در سلامت کامل باشند.

وی با بیان اینکه متأسفانه وضعیت در مناطق سیل‌زده گلستان بسیار بحرانی است، یادآور شد: در آق‌قلا و گمیشان سیل از مسیر شرق گلستان به این سمت حرکت کرده و شرایط مطلوبی حاکم نیست.

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: روند ارسال کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان در استان به‌ویژه در شهرستان‌های آق‌قلا، بندرترکمن و گمیشان مناسب است اما امیدوارم مسؤولان بتوانند این مسأله را مدیریت کنند و کمک‌ها باید مدیریت شده در بین مردم توزیع شود.

کوسه‌غراوی با تأکید بر اینکه مسؤولان باید بین مردم حضور داشته باشند، اذعان کرد: به طور قطع حضور مسؤولان بین مردم می‌تواند به آرامش بیشتر سیل‌زدگان کمک کنند.

وی با قدردانی از رسانه‌های استان در اطلاع‌رسانی رویدادهای مربوط به سیل اذعان کرد: لایروبی سدها در سطح گلستان در شرایط فعلی بیش از پیش دارای اهمیت است و علاج بخشی سد بوستان و گلستان است.

*اگر سد نرماب و چایلی تکمیل می‌شد حادثه تلخ سیل رخ نمی‌داد

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی بر تکمیل سد چایلی مراوه‌تپه و نرماب مینودشت در سریع‌ترین زمان تأکید کرد و افزود: اگر این سدها آماده بود شاید این اتفاق تلخ برای استان نمی‌افتد و این مسائل باید بیش از پیش می‌شد.

کوسه‌غراوی یادآور شد: کسانی که در حادثه سیل گلستان اهمال‌کاری و کوتاهی کردند حتماً باید خطاهای آنها بررسی و به مردم گزارش داده شود و باید با خاطیان برخورد شود.

وی در پایان ابراز کرد: از مردم انتظار دارم در این شرایط آرامش خود را حفظ کنند و امیدوارم در دو روز آینده مشکل سیل‌زدگان گلستانی حل شود و مردم به زندگی عادی برگردند.

انتهای پیام/83018

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول