اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

معاون حمل و نقل اداره‌كل راهداري و حمل ونقل جاده‌اي استان كردستان خبر داد

تردد ۵۵۰۰ مسافر خارجی از مرز رسمی باشماق مریوان

معاون حمل و نقل اداره‌كل راهداري و حمل ونقل جاده‌اي استان كردستان گفت: تاکنون ۵ هزار و ۵۰۰ مسافر خارجی از مرز رسمی باشماق مریوان تردد کرده‌اند.

تردد ۵۵۰۰ مسافر خارجی از مرز رسمی باشماق مریوان

عبدالرحمن حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، از  تردد 22 هزار و 745 نفر مسافران از مرز باشماق مریوان خبر داد و اظهار کرد: از آغاز طرح نوروزی تا پایان روز سوم فروردین 17 هزار و 230 مسافر ایرانی و 5 هزار و 515 مسافر خارجی از  مرز تردد داشته‌اند.

وی با بیان اینکه 5 هزار و 771 مسافر از این تعداد ایرانی و یک‌هزار و 625 مسافر خارجی بوده‌اند، عنوان کرد: در بازه زمانی 8 روز گذشته 11 هزار و 459 نفر مسافر ایرانی و 3 هزار و 890 نفر مسافر نوروزی از مرز تردد داشته‌اند.

وی با تاکید براینکه 54 هزار و 319 مسافر درون استانی و برون استانی در کردستان توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شده‌اند، عنوان کرد:  35 هزار و 244  نفر از این تعداد مسافر درون استانی بوده‌اند که در قالب 5 هزار و 729 سفر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شده‌اند.

به گفته وی،  19 هزار و 75 مسافر برون استانی در قالب 2 هزار و 431 سفر از استان خارج شده‌اند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاد‌ه‌ای استان کردستان با بیان اینکه ۲ هزار و ۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی، مسافران نوروزی در کردستان را جابه جا می‌کنند، گفت:  250 دستگاه اتوبوس، 950 دستگاه ماشین سواری کرایه‌ای و 900 دستگاه مینی‌بوس با 4 هزار راننده حرفه‌ای به مسافرین نوروزی که از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی سفر می‌کنند خدمات‌رسانی خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: گشت‌های مشترک با ارگان‌های ذیربط مانند سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان، اداره کل تعزیرات حکومتی و ... به صورت مستمر در این ایام در سطح استان انجام می‌شود.

به گفته وی، سامانه‌هایی برای پاسخگویی به مردم و دریافت پیشنهادات و انتقادات و سایر موارد در طول سال فعال است و مردم می‌توانند از طریق سامانه تلفن گویای 141 و یا سامانه پیامکی 3000141 درخواست‌های خود را مطرح کنند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول