اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

معاون حمل‌ونقل شهردار مشهد:

ترافیک 85 درصد مشهد با 427 دوربین کنترل می‌شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از امضای 200 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای ناوگان اتوبوسرانی مشهد خبر داد.

ترافیک  85 درصد مشهد با 427 دوربین کنترل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل‌الله کاظمی صبح امروز در جریان بازدید استاندار خراسان رضوی و شهردار مشهد از مرکز کنترل ترافیک مشهد در خصوص عملکرد این مرکز گفت: تعداد 427 دوربین با 85 درصد پوشش در سطح شهر قرار دارند و اقدامات ترافیکی حاشیه شهر در حال توسعه است.

معاون حمل‌ونقل شهردار مشهد افزود: امسال در ایام نوروز همکاری خوبی با اداره راه و شهرسازی داشته‌ایم و تمهیدات مناسبی برای این ایام در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به رایگان بودن خطوط اتوبوس منتهی به حرم و برخی از پارکینگ‌ها از 29 اسفند ماه تا 4 فرودین، افزود: سیستم حمل‌و‌نقل عمومی و تاکسیرانی برای سال تحویل و سخنرانی مقام معظم رهبری ساماندهی شدند و تا 4 بامداد اول فروردین جابه‌جایی زائران و مجاوران با خطوط ریلی و اتوبوسرانی صورت گرفت.

کاظمی خاطرنشان کرد: سال آینده برای بهبود وضعیت پایانه مسافربری و آرامش بیشتر مسافران سالن ترانزیت احداث خواهد شد که دقیقا افرادی که بلیت تهیه کردند می‌توانند اجازه ورود به سکوهای اتوبوس را داشته باشند.

وی با بیان اینکه روز اخر سال گذشته 200 میلیارد اوراق برای اتوبوسرانی امضا شده است، گفت: مذاکره‌ای با ایران‌خودرو جهت نوسازی 1500 تا 2000 تاکسی شهری شده است.

معاون حمل‌ونقل شهردار مشهد به بهره‌برداری کامل ایستگاه‌های خط 2 قطارشهری در سال جدید اشاره کرد و افزود: 700 میلیارد تومان اوراق خط 3 قطار شهری مشهد نیز منتشر شده است.

انتهای پیام/70059

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول