اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی خبر داد

جمع‌آوری کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان در ۳۵ ایستگاه هلال‌احمر

مدیرعامل جمعیت احمر خراسان‌جنوبی گفت: ۲۳ پست ایمنی و سلامت نوروزی در مبادی ورودی خراسان‌جنوبی و ۱۲ خیمه در سطح استان آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

جمع‌آوری کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان در ۳۵ ایستگاه هلال‌احمر

 محمدرحیم شهریاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: با توجه به وقوع سیل در استان‌های شمالی و کمک به سیل‌زدگان مردم از طریق شماره‌گیری*780*112# و شماره‌حساب 99999 نزد کلیه بانک‌ها می‌توانند واریز وجوهات برای کمک به مردم سیل‌زده از طریق هلال‌احمر را داشته باشند.

وی افزود: 23 پست ایمنی و سلامت نوروزی در مبادی ورودی خراسان‌جنوبی و 12 خیمه در سطح استان آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

مدیرعامل جمعیت احمر خراسان‌جنوبی عنوان داشت: بیشتر کمک‌های نقدی مورد نیاز است چراکه بعد از فروکش کردن آب نیاز مالی برای کمک و سازندگی وجود دارد.

شهریاری خاطرنشان کرد: تاکنون 24 هزار و 549 نفر از خدمات پست‌های ثابت و بالغ‌بر 740 نفر از خدمات پست‌های سیار هلال‌احمر در استان بهره‌مند شده‌اند.

وی با اشاره به وجود ایستگاه سلامت، فضای دوستدار کودک و خیمه نماز در ایستگاه‌های هلال‌احمر، افزود: بالغ‌بر سه هزار نفر از خدمات سلامت، هشت هزار و 500 نفر از فضای دوست دار کودک بهره گرفته‌اند.

وی از پیوستن 11 هزار و 490 نفر به کمپین بهرفت خبر داد و خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح نوروزی 12 هزار و 480 بسته فرهنگی بین مسافران توزیع شده است.

انتهای پیام/3403/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول