اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان خبر داد

جمع‌آوری کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان استان گلستان

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان از جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم این استان برای کمک به سیل‌زدگان استان گلستان در پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات خبر داد.

جمع‌آوری کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان استان گلستان

جبار دوست‌محمدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان بیان کرد: با توجه به سیل اخیر در استان گلستان و برای کمک به مردم، سپاه استان سمنان فعالیت خود را آغاز و پنج دستگاه کامیون و یک نانوایی سیار را به این مناطق اعزام کرد.

وی افزود: شماره حساب 2310421648654 بانک انصار به نام قرارگاه خیرین سازندگی و محرومیت‌زدایی سمنان آماده دریافت کمک‌های نقدی هم‌وطنان عزیز در سراسر استان سمنان است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان خاطرنشان کرد: در سراسر استان پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات نیز آماده دریافت کمک‌های غیرنقدی هستند که بیشترین نیاز پتو و مواد غذایی کنسروی برای مردم مناطق سیل‌زده است.

دوست‌محمدیان با درخواست از عموم مردم برای کمک به هم‌وطنان در استان‌های سیل‌زده به‌ویژه استان همسایه گلستان تصریح کرد: تلاش ما این است تا بتوانیم در کمترین زمان ممکن کمک‌های هم‌استانی‌های سمنانی را به مناطق سیل‌زده ارسال کنیم و دست یاری و همراهی به‌سوی همه در این ایام نوروز برای کمک داریم.

به گزارش فارس؛ در آستانه سال نو و بارش رحمت الهی در استان‌های مختلف، سیل در بخشی از استان‌های مازندران و گلستان باعث ویرانی و گرفتار شدن مردم شده است.

کمک‌های نهادها و ارگان‌های مختلف ادامه دارد؛ اما کمک همه مردم ایران اسلامی در این مسیر در جهت کم کردن آلام مردم و خدمت‌رسانی در ایام نوروز و شاد کردن دل هم‌وطنان ضروری است.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول