اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان عنوان کرد

استفاده از تمامی ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و مردم برای کمک به سیل‌زدگان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: تمامی توان و ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و مردم در راستای کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان سیل قرار گرفته است.

استفاده از تمامی  ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و مردم برای کمک به سیل‌زدگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدعلی هروی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بارگیری اقلام غذایی در شهرستان آق‌قلا در حال انجام است و تمامی توان و ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و مردم در راستای کمک‌رسانی آسیب‌دیدگان ناشی از طغیان رودخانه‌ها و سیل قرار گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان تصریح کرد: برای کمک‌های مردمی به شهرستان آق‌قلا مراجعه نکنند و کمک‌های خود را به سالن‌های ورزشی در روبه‌روی میدان‌بار در کمربندی گرگان تحویل دهند.

وی تصریح کرد: نزدیک به 16 تریلی از اقلام مورد نیاز عصر روز گذشته وارد استان گلستان شده و در حال ارسال به مناطق سیل‌زده هستیم.

هروی گفت: مردم برای کمک‌رسانی نسبت به ارسال اقلام مصرفی اعم از آب معدنی، کنسروجات و ... اقدام کنند.

گفتنی است؛ پنج بالگرد امداد و نجات هلال احمر کشور وارد استان گلستان شده است و به طور دائم اقلام امدادی و خدمات‌رسان و نیرو را به منطقه اعزام می‌کند.

در حال حاضر رئیس کل جمعیت هلال احمر، وزیر کشور و رئیس کل اورژانس برای مدیریت عملیات امدادرسانی در مناطق سیل‌زده استان گلستان حضور دارند.

انتهای پیام/83018

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول