اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

وحدت به فارس مطرح کرد

برنامه‌های ویژه صندوق نوآوری برای حمایت از تولید ملی

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از برنامه‌های این صندوق برای حمایت از شرکت‌های نوپا خبر داد و گفت: باتوجه به اهمیت اشتغال جوانان و نقش آنان در تولید ملی، برنامه‌های ویژه‌ای برای شرکت‌های کوچک و نوپا درنظرگرفتیم تا بتوانیم از تولید داخلی حمایت کنیم.

برنامه‌های ویژه صندوق نوآوری برای حمایت از تولید ملی

علی وحدت رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در گفت‌وگو‌با خبرنگار گروه علمی و‌ دانشگاهی خبرگزاری فارس، از برنامه‌های این صندوق برای حمایت از شرکت‌های نوپا خبر داد و گفت: پیش از این صندوق نوآوری و شکوفایی اقدام به پرداخت تسهیلات به شرکت های دانش بنیان می کرد اما باتوجه به اهمیت اشتغال جوانان و نقش آنان در تولید ملی، برنامه های ویژه ای برای شرکت های کوچک و نوپا درنظر گرفتیم تا بتوانیم هم به تحقق اقتصاد دانش بنیان کمک کنیم و هم از تولیدات داخلی حمایت کنیم.

وی افزود:در سفرهای استانی که سال گذشته انجام شد، به این نتیجه رسیدیم که بسیاری از شرکت های دانش بنیان از بروکراسی اداری ناراضی هستند و آن را عاملی برای کاهش تمایل به استفاده از این تسهیلات دانسته اند.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی تأکید کرد: در برنامه های جدید صندوق، تمام تلاش خود را کردیم تا با اعطای اختیارات بیشتر و همکاری با صندوق های پژوهش و فناوری کل کشور میزان رضایت شرکت ها از تسهیلات بیشتر شود.

به گفته وی این صندوق با ادغام سه معاونت که هر سه وظیفه اعطای تسهیلات را داشته اند، تغییراتی در سیستم مدیریتی ایجاد کرده تا با کاهش هزینه ها ، پرداخت تسهیلات، وام و خطوط اعتباری افزایش پیدا کند.

وحدت در پایان خاطر نشان کرد: در ادامه تغییرات، توجه بیشتری به معاونت سرمایه گذاری کردیم و همچنین معاونت توسعه اکوسیستم را ایجاد کردیم تا با این تغییرات شاهد رشد و افزایش تسهیلات به شرکت های دانش بنیان باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول