اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی:

سیل ۲۵۳ منزل مددجویان خراسان شمالی را تخریب کرد

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به متأثر شدن منازل مسکونی مددجویان کمیته امداد استان از سیل اخیر گفت: ۲۵۳ باب منزل مسکونی مددجویان استان از ۲۰ تا ۱۰۰ درصد تخریب‌شده‌اند.

سیل ۲۵۳ منزل مددجویان خراسان شمالی را تخریب کرد

مجید الهی راد در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به وقوع بارندگی‌های شدید و ایجاد روان آب در برخی از مناطق روستایی شهرستان رازوجرگلان اظهار کرد: بر اساس پیگیری‌ها انجام‌شده از مناطق روستایی بخشی از منال مددجویان کمیته امداد امام خمینی استان در مناطق آسیب‌دیده براثر سیل قرار دارند.

وی به حضور میدانی در این مناطق و بازدید از منازل مددجویان نیز پرداخت و گفت: بر اساس برآورد انجام‌شده و نظرات کارشناسان تعداد ۲۵۳ باب منزل مسکونی مددجویان کمیته امداد در بخش جرگلان این شهرستان در ۲۳ روستا دچار آسیب شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی میزان تخریب‌های ایجادشده در این روستاها برای منازل مددجویان را از ۲۰ تا ۱۰۰ درصد تخریب اعلام کرد و افزود: با توجه به تمهیدات گذشته تمام این منازل بیمه بوده‌اند که کارشناسان هم‌اکنون در حال ثبت و برآورد دقیق خسارت‌ها جهت انجام روال اداری برای جبران این صدمات هستند.

وی با اشاره به برخی تمهیدات برای گذر از وضعیت بحرانی این خانوارها گفت: کمک‌های اضطراری در نخستین ساعات به خانوارهای متأثر از بارندگی‌ها و سیل داده‌شده که ازجمله کمک‌های غذایی برای رفع نیاز طی این روزها است.

الهی راد در انتها از پیش‌بینی برای رفع مشکلات ایجادشده با کمک دهیاری‌ها و ساکنین این مناطق خبر داد.

گفتنی است در پی بارش‌ها و اعلام مسئولان درمجموع و طی برآوردهای اولیه ۹۹۵ باب منزل مسکونی در شهرستان‌های خراسان شمالی دچار خسارت شده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول