اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان خبر داد

وقوع 31 مورد حادثه در همدان/ افزایش واژگونی خودرو

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان با بیان اینکه در نوروز 98 نسبت به سال گذشته میزان حوادث افزایش یافته است گفت: سال گذشته 14 مورد حادثه از 25 اسفندماه 96 تا پایان طرح داشتیم اما امسال تاکنون تعداد 31 مورد حادثه رخ داده است.

وقوع 31 مورد حادثه در همدان/ افزایش واژگونی خودرو

بهروز کارخانه‌ای امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از 28 اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تا 16 فروردین‌ماه ادامه دارد اظهار کرد: 310 نفر از جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان در این طرح مشارکت دارند و تاکنون بیش از یک‌هزار و 600 مسافر به پست‌های ثابت و 208 مسافر به پست‌های سیار مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون 252 مسافر به پویش ملی «بهرفت» مراجعه کردند افزود: پویش بهبود رفتارهای ترافیکی در جوار پست‌های نوروزی هلال‌احمر اجرا می‌شود و مسافران با امضا و ثبت اثر انگشت خود متعهد می‌شوند که قوانین و مقررات را رعایت کنند تا در نهایت شاهد کاهش میزان تصادفات باشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان تأکید کرد: از آغاز اجرای طرح 51 نفر به ایستگاه سلامت و 255 نفر به فضای دوستدار کودک مراجعه کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه 33 نفر به خیمه نماز مراجعه کرده‌اند تصریح کرد: یک‌هزار و 607 قلم محصولات ترویجی اطلاع‌رسانی، انگیزشی و بروشورهای آموزشی نیز توزیع شده است.

کارخانه‌ای در ادامه با بیان اینکه در نوروز 98 نسبت به سال گذشته میزان حوادث افزایش یافته است ادامه داد: سال گذشته 14 مورد حادثه از 25 اسفندماه 96 تا پایان طرح داشتیم اما امسال تاکنون تعداد 31 مورد حادثه رخ داده است.

وی با اشاره به اینکه 29 درصد حوادث جاده‌ای مربوط به واژگونی خودرو است خاطرنشان کرد: 64 درصد نیز به تصادفات بازمی‌گردد که این آمار به ما هشدار می‌دهد رانندگان باید با سرعت مطمئنه حرکت کنند و قوانین و مقررات را رعایت کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان با بیان اینکه رانندگان از موبایل استفاده نکنند گفت: اگر رانندگان احساس خواب آلودگی کردند حتماً استراحت کرده و سپس به مسیر خود ادامه دهند.

انتهای پیام/89033/ 20/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول