اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران خبر داد

ترافیک فوق سنگین در محور هراز

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: ترافیک در محور هراز محدوده پیست آبعلی تا امامزاده هاشم ترافیک فوق سنگین بوده و تردد به کندی صورت می‌گیرد.

ترافیک فوق سنگین در محور هراز

سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران پس از گشت زنی هوایی در سطح محورهای هراز و فیروزکوه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید به هموطنان، اظهار داشت: دقایقی پیش از طریق بالگرد هوایی بازدیدی از محورهای هراز و فیروزکوه به عمل آوردیم که در محور هراز محدوده پیست آبعلی تا امامزاده هاشم ترافیک فوق سنگین بوده و تردد به کندی صورت می‌گیرد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه تردد در محور آزادراه تهران_پردیس و محور جاده قدیم جاجرود نیز سنگین در جریان است، گفت: عبور انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه پرحجم و روان در جریان است.

وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیز پرحجم و روان گزارش شده و روز گذشته این محور یکی از پر تردد‌ترین محورهای استان تهران بوده است.

محبی، اظهار کرد: هموطنان در چنین شرایطی مدیریت زمان سفر را در اولویت کار خود قرار بدهند و در ساعات پیک ترافیک سفر خود را آغاز نکنند.
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: یکی از مهمترین عوامل وقوع تصادفات رانندگی از ابتدای شروع طرح تاکنون خستگی و خواب آلودگی بوده است.

وی اظهار کرد: با توجه به در جریان بودن سفرهای نوروزی مسافران استراحت های به موقع در طول مسیر داشته باشند زیرا متاسفانه بیشتر تصادفات ناشی از خستگی و خواب آلودگی و اختلال در خواب بوده که این کمبود خواب زمینه‌ساز اختلال‌های بزرگ در حین رانندگی است.

محبی بیان کرد: یکی از مهمترین عوامل کاهش تصادفات ناشی از خستگی و خواب آلودگی استراحت در بین راه و خواب به کافی است و مسافران باید مسیر مسافرت را جزیی از سفر بدانند و فقط به رسیدن مقصد فکر نکنند.

انتهای پیام/67016/م/الف30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول