اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

در پیام نوروزی استاندار چهارمحال و بختیاری مطرح شد

تلاش دولت در سال جدید برای توسعه استان

استاندار چهارمحال و بختیاری در پیام نوروزی خود گفت: امیدوارم در سال جدید بتوانیم با پیروی از فرمایشات داهیانه مقام معظم رهبری و با همت دولتمردان دولت تدبیر و امید، شاهد توسعه استان با رویکرد عدالت محور باشیم.

تلاش دولت در سال جدید برای توسعه استان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، استاندار چهارمحال و بختیاری به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۳۹۸، پیامی به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال»

اول فروردین و آغاز بهار بدون تردید قبل از هر چیز مظهر قدرت پروردگار و آغاز دوباره رویش و زیبایی طبیعت و نشانه آشکار از قدرت و تجدید حیات طبیعت و تداوم زندگی است.

رستاخیز طبیعت، جلوه‌ی تمام نمای زیبایی و سمات حشمت خداوند و فرصتی مغتنم برای تعمق، تفکر و درک بهتر بزرگی و عظمت خالق هستی ‌بخش، ایجاد تحوّل و دگرگونی در انسان، ارتقاء بینش علمی، تحول اخلاقی، زدودن کینه ها، از بین بردن فاصله ها و توجه بیشتر به ذات پاک خداوند سبحان است.

اینجانب فرارسیدن سال نو را که به میلاد پربرکت امیرالمومنین حضرت علی (ع) مزین شده است، به تمامی هموطنان و ایرانیان مقیم در سراسر جهان و به ویژه مردم شریف استان زیبای چهارمحال و بختیاری تبریک عرض نموده و امیدوارم در سال جدید که نوروزی علوی برایمان به ارمغان می آورد، بتوانیم در سایه سار ولایت حضرت ولی عصر (عج) و با پیروی از فرمایشات داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با همت دولتمردان دولت تدبیر و امید، شاهد توسعه استان با رویکرد عدالت محور باشیم و استانی ایمن‌تر، توسعه‌یافته‌تر، آبادتر و شاداب‌تر از امروز داشته باشیم.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول