اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

یادداشت/

«رونق تولید» نیازمند حرکتی رو به جلو

سال به سال با شعارهای سال جلو رفتیم و گام به گام فرمانبردار تدابیر رهبرمان شدیم تا کشوری بسازیم آباد و عزتمند و امسال نیز برای تحقق «رونق تولید» حرکت و عزمی همگانی نیاز است.

«رونق تولید» نیازمند حرکتی رو به جلو

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، هیچ‌کس و هیچ‌جا نمی‌تواند توان و تلاش مردم را نادیده بگیرد، مردمی که چهل سال از توطئه‌های مختلف دشمنان عبور کردند و از مشکلات اجتماعی، فرهنگی و غیره گذشتند و خم بر ابرو نیاوردند.

در سالی که گذشت مردم در شرایطی پُل مشکلات را پشت سر گذاشتند که با مشکلات اقتصادی گسترده‌ای روبرو بودند.

ایرانی و ایرانیان همیشه در آزمون حق و استکبار درس پس داده‌اند و سربلند میدان بوده‌اند و این بار نیز با تحریم و کمبودها کنار خواهند آمد و از این شرایط خواهند گذشت.

سال ۹۷ که با عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی» نام گرفت از فضاسازی محیطی ادارات گرفته تا اجناس ایرانی مغازه‌ها رنگ و بوی تبلیغ و تحقق شعار سال را به خود گرفت.

چند لحظه پیش رهبر فرزانه اتقلاب شعار سال جدید را «رونق تولید» عنوان کردند، بی‌شک تحقق این مهم نویدی برای حل مشکلات اقتصادی است و امید که همه‌ اقشار جامعه برای رسیدن به آن گام بردارند.

خریداری کالای ایرانی قطعا منجر به رونق بیشتر تولید در داخل کشور خواهد شد و قیمت ارز ملی نیز به تعادل خواهد رسید.

قطعا برنامه‌ریزی مسوولان، همراهی بخش‌های خصوصی، استفاده از ظرفیت ادارات، توجه نویسندگان و صاحبان قلم به ترویج اهداف شعار سال و استفاده از ایده و اندیشه‌ نخبگان و صاحبنظران می‌تواند در تحقق «رونق تولید» کارساز باشد.

در عرصه‌ای که مردم و مسوولان در کنار هم گامی رو به جلو بگذارند، بی‌شک رشد و توسعه محقق خواهد شد و دستیابی به اهداف، نه به آرزو، بلکه به واقعیتی دست‌یافتنی مبدل خواهد شد.

سال به سال با شعارهای سال جلو رفتیم و گام به گام فرمانبردار تدابیر رهبرمان شدیم تا کشوری بسازیم آباد و عزتمند و امسال نیز برای تحقق «رونق تولید» حرکت و عزمی همگانی نیاز است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول