اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

دبیر تشکل آرمان دانشگاه شیراز:

شهر صدرا تبدیل به لواسان جنوب کشور شده است

دبیر تشکل آرمان دانشگاه شیراز با انتقاد از شهردار صدرا به دلیل نقض عهدهای پیاپی نسبت به حقوق پاکبان‌ها گفت: بزودی گزارش‌هایی از تخلفات صدرا در دیگر زمینه‌ها را منتشر خواهیم کرد که از نظر حجم و نوع تخلفات، شهر صدرا تبدیل به لواسان جنوب کشور شده است.

شهر صدرا تبدیل به لواسان جنوب کشور شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی تشکل دانشجویی آرمان دانشگاه شیراز، رحیم خدابخشی با اشاره به پیگیری‌های پیاپی وضعیت پاکبان‌های شهر صدرا اظهار داشت: بعد از زنجیره انسانی اعتراض‌آمیز و مسالمت‌آمیزی که توسط دانشجویان تشکل آرمان و دانشجویان بسیجی در نمازجمعه صدرا شکل گرفت، قول‌های مساعدی در مورد پرداخت معوقات پاکبانان به گوش رسید که متأسفانه هیچ کدام از آنها به‌صورت کامل اجرایی نشده است.

دبیر تشکل دانشجویی آرمان (عدالتخواه) دانشگاه شیراز افزود: البته بعد از اتفاقات نمازجمعه 17 اسفند و بازداشت دانشجویان معترض، گویا جلسه‌ای با حضور برخی از مسؤولان شهر در خصوص پاکبانان برگزار شده است که در کمال تعجب هیچ کدام از دانشجویان حاضر در زنجیره انسانی به آن جلسه دعوت نشدند و از تشکل آرمان هم هیچ نماینده‌ای در آنجا حضور نداشت، اما قول‌های داده‌شده در آن جلسه نیز عملی نشده است. 

این فعال دانشجویی تصریح کرد: ملک‌زاده شهردار صدرا روز چهارشنبه 22 اسفند در مصاحبه‌ای بیان کرده بود که «حقوق دی‌ماه پاکبان پرداخت شده و حقوق بهمن‌ماه نیز تا روز بیست و هفتم اسفند پرداخت می‌شود» اما در کمال تأسف واقعیت ماجرا این است که حقوق دی‌ماه به‌صورت ناقص و بسیار کمتر از مقدار معمول پرداخت شده و طبق پیگیری‌های ما تا صبح روز سه‌شنبه 28 اسفند حقوق بهمن و سنوات پاکبانان نیز پرداخت نشده و متأسفانه نقض عهدها در شهرداری صدرا کماکان ادامه دارد؛ ضمن آنکه از اضافه‌کاری و عیدی هم هیچ خبری نیست.

خدابخشی خاطرنشان کرد: از دیگر تخلفات پیمانکار قبلی و جدید، ندادن نسخه قرارداد به پاکبان‌ها است؛ حتی طبق گفته بعضی از پاکبان‌ها، آن‌ها قراردادی با پیمانکار جدید امضاء نکرده‌اند. همچنین پیمانکار قبلی در قبال وسایل تحویل داده‌شده به پاکبان‌ها، از آن‌ها سفته گرفته است.

دبیر تشکل دانشجویی آرمان افزود: مجمع آرمان روز شنبه 25 اسفند طی نامه‌ای خطاب به شهردار صدرا خواستار شفاف شدن مناقصه‌های عملیات جمع‌آوری زباله و قراردادهای منعقده بین شهرداری و پیمانکارها شد، چراکه ریشه مشکلات پاکبان‌ها را باید در نحوه برگزاری مناقصه و همچنین نحوه انعقاد قرارداد و اجرای آن جستجو کرد. اما شهردار صدرا در جواب نامه تا این لحظه سیاست سکوت و عدم پاسخگویی را در پیش گرفته است که در این صورت باید منتظر قدم بعدی ما باشد.

خدابخشی ابراز داشت: تخلفات شهرداری صدرا گسترده‌تر از ظلم به پاکبانان است. بزودی گزارش‌هایی از تخلفات صدرا در دیگر زمینه‌ها را منتشر خواهیم کرد و می‌توان گفت از نظر حجم و نوع تخلفات، شهر صدرا تبدیل به لواسان جنوب کشور شده است.
انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول