اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

سیل بخشی از جاده گهرباران را تخریب کرد + فیلم و عکس

ادامه شدت و سرعت سیلاب موجب تخریب بخشی از جاده گهرباران به سمت روستاهای تازه‌آباد و حسن‌آباد بخش گهرباران شهرستان میاندورود شد.

سیل بخشی از جاده گهرباران را تخریب کرد + فیلم و عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندورود، طغیان رودخانه‌های این شهرستان و رودخانه نکارود شهرستان نکا موجب آبگرفتگی و جاری شدن سیلاب در اراضی بخش گهرباران میاندورود شد.

سیلاب اراضی دشت‌ناز، زمین‌های کشاورزی و باغات مرکبات روستاهای بخش گهرباران شهرستان میاندورود را تحت تاثیر قرار دارد و در برخی از روستاها ارتفاع سیلاب در اراضی کشاورزی و باغات به یک متر رسیده است.

از روز سه‌شنبه روستای حسن‌آباد بخش گهرباران مازندران در محاصره سیلاب قرار گرفت و به زیر آب رفت که اهالی محل با کمک یکدیگر توسط تراکتور و قایق خانه‌های خود را تخلیه کردند.

اهالی روستای حسن‌آباد بخش گهرباران شهرستان میاندورود از بی‌توجهی و تحقق نیافتن وعده‌های چندین ساله مسؤولان برای انحراف آب‌های سطحی و سیلاب در این روستا گلایه داشتند.

پس از محاصره روستای حسن‌آباد توسط سیلاب، عملیات انحراف آب به سمت دریا صورت گرفت که سرعت بالای آب و سیلاب موجب سقوط چندین تیر برق، پارگی لوله آب و کابل تلفن شده است که علاوه بر مسدود بودن جاده، تلفن، برق و آب روستاهای تازه‌آباد و حسن‌آباد بخش گهرباران میاندورود قطع شده است.

ادامه شدت و سرعت سیلاب موجب تخریب بخشی از جاده گهرباران به سمت روستاهای تازه‌آباد و حسن‌آباد بخش گهرباران شهرستان میاندورود شد.

انتهای پیام/86031/غ/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول