اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی:

راه های آذربایجان شرقی برفی و لغزنده است/ مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: به علت لغزنده بودن جاده های آذربایجان شرقی استفاده از زنجیر چرخ به منظور تردد برای همه خودروهای سبک و سنگین ضروری است.

راه های آذربایجان شرقی برفی و لغزنده است/ مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند

رضا کریمی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: به دلیل بارش شدید برف و کولاک شدید در محورهای مواصلاتی به خصوص در مسیر اتوبان پیامبر اعظم به هموطنان توصیه می شود از سفرهای غیرضروری جدا خودداری کنند.

وی در عین حال تاکید کرد: همشهریان، رانندگان و مسافران در صورت سفرهای ضروری نیز با فاصله طولی و سرعت مطمئنه را در مسیر حرکت رعایت و از سرعت زیاد، سبقت غیرمجاز و تغییر مسیر ناگهانی جدا خودداری کنند.

کریمی‌نژاد از هموطنان خواست قبل از حرکت برای مسافرت‌های ضروری از سالم بودن خودرو بخصوص برف پاکن‌ها و سیستم گرمایشی اطمینان حاصل کنند.

کریمی نژاد داشتن زنجیر چرخ و لباس گرم را از ضرورت‌های سفرهای این روزهای اعلام کرد و افزود: هموطنان در نظر داشته باشند که جاده‌های مواصلاتی استان بسیار لغزنده است.

این مقام مسؤول در حوزه انتظامی یادآور شد: هموطنان در هر صورت سلامت و ایمنی جان خود، همراهان و سایر هموطنان را در اولویت اقدامات خود قرار دهند.

انتهای پیام / 60014/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول