اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

در گفت‌وگو با فارس؛

بودجه سال 98 شورای اسلامی شهر قشم تشریح شد

جزئیات بودجه 250میلیارد ریالی سال آتی شورای اسلامی شهر قشم تشریح شد.

بودجه سال 98 شورای اسلامی شهر قشم تشریح شد

علی رستمی‌فر ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قشم اظهار داشت: بودجه سالجاری بالغ بر 270میلیارد ریال در نظر گرفته شده بود که تنها 80درصد آن تحقق یافت.

وی با اشاره به سعی در واقعی‌سازی بودجه سال آتی، افزود: بودجه سال 98 به مبلغ 250میلیارد ریال در دو حوزه عمرانی و جاری هر یک با حجم اعتبار 160 و 90 میلیارد ریال مصوب شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قشم تصریح کرد: حوزه عمرانی به شش سرفصل تقسیم می‌شود که بخش «برنامه‌ریزی توسعه شهری» با اعتباری بالغ بر 43میلیارد و 500 میلیون ریال بزرگترین سرفصل بودجه به لحاظ اعتباری را به خود تخصیص می‌دهد.

رستمی‌فر ادامه داد: سرفصل برنامه‌ریزی توسعه شهری از دو زیرشاخه «طرح تملک اراضی و املاک مورد نیاز اجرای توسعه و عمران شهری» با 30میلیارد و «طرح فن‌آوری اطلاعات» به اعتباری بالغ بر 13میلیارد و 500میلیون ریال برخوردار است.

وی «برنامه هدایت و دفع آب‌های سطحی داخل شهری» به اعتبار پنج میلیارد ریال را دومین سرفصل بودجه 98 عنوان و اضافه کرد: «طرح زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت معابر» با اعتبار 17میلیارد ریال، «طرح پیاده‌روسازی» با اعتبار هشت میلیارد و «طرح احداث و تکمیل پارکینگ‌های عمومی» به اعتبار چهار میلیارد ریال برنامه شاخص سرفصل «برنامه حمل و نقل و بهبودعبور و مرور شهری» به مجموع اعتبار 29میلیارد ریال را تشکیل می‌دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر قشم بیان کرد: چهارمین سرفصل با اعتبار 21میلیارد ریال و زیرشاخه‌های «طرح بهبود محیط بافت‌های قدیمی شهر» به اعتبار 14میلیارد ریال و «طرح احداث پارک، ایجاد فضای سبز، کمربند سبز حاشیه خیابان‌ها و درختکاری در معابر» با اعتبار هفت میلیارد ریال به «برنامه بهبود محیط شهری» تخصیص یافته است.

رستمی‌فر «برنامه ایجاد اماکن و فضاهای ورزشی-فرهنگی و توریستی» با اعتبار 43میلیارد ریال را از مهمترین سرفصل‌های بودجه سال 98 برشمرد و گفت: «طرح احداث اماکن ورزشی» و «طرح احداث کتابخانه» به‌ ترتیب با اعتبار 38 و پنچ میلیارد ریال زیرشاخه‌های این سرفصل هستند.

وی افزود: 20میلیارد ریال نیز در بوجه سال آینده به ایجاد تاسیسات و تسهیلات شهری اختصاص یافته است.

انتهای پیام/ن/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول