اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

نمایشگاه بزرگ فرهنگی و قرآنی همزمان با مسابقات بین‌المللی قرآن برگزارمی‌شود

مسئول كميته محتوايى و فرهنگى سى‌وششمين دوره مسابقات بين‌المللى جمهورى اسلامى ايران گفت: در کارگروه فرهنگی، طرح برگزاری نمایشگاه در حال آماده‌سازی است كه در قالب یک بوستان قرآنی و فرهنگی در حاشیه مسابقات در مصلی تهران برگزار خواهد شد.

نمایشگاه بزرگ فرهنگی و قرآنی همزمان با مسابقات بین‌المللی قرآن برگزارمی‌شود

حجت‌الاسلام سلیمانی مسئول کمیته محتوایى و فرهنگى مسابقات بین‌المللی قرآن با اشاره به ضرورت تنوع در برنامه مسابقات قرآنی تصریح کرد: سه حوزه فرهنگی، محتوایی و مراسم مسابقات به عهده کمیته محتوایی و فرهنگی است.

وی ادامه داد: در کارگروه فرهنگی، طرح برگزاری نمایشگاه در حال آماده‌سازی است که در قالب یک بوستان قرآنی و فرهنگی در حاشیه مسابقات در مصلی برگزار خواهد شد.

سلیمانی در ادامه اظهار داشت: این بوستان با بخش‌های کودک، نوجوان، خانواده، فروشگاه، وقف، امامزادگان، مسابقات قرآن، حفظ قرآن و فروشگاه محصولات فرهنگی قرآنی برپا می‌شود.

مسئول کمیته محتوایی و فرهنگی مسابقات بین المللى قرآن گفت: برای نمایشگاه از ظرفیت گروه‌های تبلیغی و طلاب جوانی که به صورت تخصصی کار می‌کنند استفاده کرده‌ایم.

وی همچنین اظهار داشت: این نمایشگاه هم‌زمان با مسابقات بین‌المللی از روز افتتاحیه تا اختتامیه دایر خواهد بود و عصرها همزمان با مسابقات در مصلی فعالیت خواهد کرد.

وی گفت: باتوجه به اینکه بخش بانوان جداگانه و در سالن هتل هما برگزار می‌شود، یک نمایشگاه کوچک هم مرتبط با بانوان در آنجا خواهیم داشت.

سلیمانی در پایان اظهار داشت: تلاش شده تا نمایشگاه با کمترین هزینه برپا و بعد از مسابقات هم در نمایشگاه بین‌المللی قرآن که با فاصله کوتاهی از مسابقات برگزار خواهد شد از محتواها و بخش‌های این نمایشگاه استفاده شود.

گفتنی است، مرحله نیمه نهایی و نهایی سی‌و‌ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم 19 الی 25 فروردین سال آینده در هتل هما و مصلی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول