اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

فرماندار کرمانشاه خبر داد

آمادگی 653 کلاس درس برای استقبال از میهمانان نوروزی در کرمانشاه

فرماندار کرمانشاه از آمادگی 653 کلاس درس در 70 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد.

آمادگی 653 کلاس درس برای استقبال از میهمانان نوروزی در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فضل‌الله رنجبر پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد خدمات سفر ویژه نوروز 98 که در سالن جلسات فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، با یادآوری فرمایشات مقام معظم رهبری در سفر به استان کرمانشاه«کرمانشاه سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی است»، اظهار داشت: این جمله بسیار پرمحتوا است که باید در راستای این جمله زیبا تلاش کنیم.

وی بع وجود 4 هزار و 400 آثار تاریخی و باستانی استان اشاره و بیان کرد: 50 نمونه گردشگری در 6 منطقه شهر کرمانشاه قرار دارد.

فرماندار کرمانشاه گفت: در ستاد دائمی سفرهای نوروزی با تلاش و همت همه ستادها یک هزار و 708 ظرفیت در هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های شهرستان برقرار شده است.

وی اضافه کرد: 70 واحد آموزشی با 653 کلاس درس و 30 واحد آموزشی ذخیره در سه ناحیه آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است تا به گردشگران و مسافران خدمات انجام دهند.

آنطور که رنجبر می‌گوید، برای خدمات بیشتر به مسافران نوروزی 100 تخته چادر در پارک شاهد، طاق‌بستان، پارک شبدیز و بزرگراه جانبازان در نظر گرفته شده است.

وی از آمادگی پلیس در ورودی، خروجی و سطح شهر خبر داد و افزود: سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان مانند آتش‌نشانی، اورژانس، میراث فرهنگی و هلال احمر در ایام نوروز آمادگی خود را برای خدمات به مسافران نوروزی اعلام کرده‌اند.

وی از برگزاری نمایشگاه محصولات بومی محلی در پارک غربی طاق‌بستان خبر داد و افزود: در این نمایشگاه 70 تخته سیاه چادر همراه با غذاهای بومی محلی استان برقرار است.

فرماندار کرمانشاه گفت: امسال در هشت نقطه از کرمانشاه سفره هفت‌سین برقرار است؛ در سطح بخش‌های تابعه مانند هلشی، کوزران و ماهیدشت زمینه اسکان مسافران نوروزی با همکاری آموزش و پرورش فراهم شده و برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

وی در خصوص خدمات بانک‌ها و اداره بیمه در ایام نوروز، خاطرنشان کرد: اداره‌کل بیمه در ایام تعطیلات نوروز شیفتی آماده خدمات‌رسانی است، به مدیریت بانک‌های کرمانشاه نیز اعلام شده که در ایام نوروز دستگاه‌های خود‌پرداز کرمانشاه پر از پول و چک پول باشد، اورژانس و امداد خوروها، تعزیرات و آتشن‌شانی آمادگی خود را اعلام کرده اند و شیفت کار خبازی‌ها نیز در ایام تعطیلات نوروز مشخص شده است.

رنجبر در پایان با اشاره به اینکه کرمانشاه پایتخت نوروز ایران نامگذاری شده است، تاکید کرد: باید با خدمات بهتر و بیشتر از سال‌های گذشته ماندگاری مسافران در کرمانشاه را افزایش دهیم.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول