اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مدیر آموزش و پرورش ملایر خبر داد

راهیابی 70 طرح از ملایر به مرحله استانی جشنواره خوارزمی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر گفت: 70 طرح از دانش آموزان ملایر به مرحله استانی جشنواره خوارزمی راه یافت.

راهیابی 70 طرح از  ملایر به مرحله استانی جشنواره خوارزمی

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر هادی سلگی پیش از ظهر امروز در حاشیه داوری طرح‌های جشنواره خوارزمی در ملایر اظهار کرد: جشنواره جوان خوارزمی در بخش دانش‌آموزی هر ساله در رشته‌های مختلف در مرحله منطقه‌ای، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

وی هدف از اجرای طرح در آموزش و پرورش را  بسترسازی برای شکوفایی استعدادهای نهفته دانش‌آموزان  دانست و گفت: اجرای طرح‌های مختلف در مقاطع تحصیلی برای درگیر کردن دانش‌آموزان و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود است.

مدیر آموزش و پرورش ملایر با اشاره به اینکه در جشنواره خوارزمی امسال 8 هزار و 300 دانش‌آموز در مرحله آموزشگاهی طرح‌های خود را ارائه کردند افزود: از این تعداد یک‌هزار نفر به مرحله شهرستانی راه یافتند.

وی با اشاره به رقابت طرح‌های راه یافته به مرحله شهرستانی تصریح کرد: داوران با بررسی دقیق این طرح‌ها امروز طرح‌های نهایی  را مشخص کردند.

سلگی گفت: مرحله شهرستانی به مدت سه هفته در  6 محور برگزار شد که در پایان 70 نفر از دانش‌آموزان موفق شدند به مرحله استانی راه پیدا کنند.

وی یادآور شد: مرحله استانی جشنواره خوارزمی در 6 محور ادبیات، آزمایشگاه، زبان خارجه، پژوهش، دست سازه و هنر اردیبهشت ماه 98 برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش ملایر به برگزاری مسابقات دومینو در بین دانش‌آموزان دختر و پسر ملایر در هفته گذشته اشاره کرد و افزود: با برگزاری این مسابقات به اهدافی نظیر کارگروهی، پرورش خلاقیت، ایجاد انگیزه برای فعالیت‌های حرفه‌ای، بالا بردن صبر و تحمل و تلاش مجدد بعد از شکست می‌توان دست پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات دومینو در دو گروه دختران و پسران با شرکت 14 تیم دختران و 11 تیم پسران برگزار شد که به گروه‌های برتر اول تا سوم هدایا و گواهینامه حضور به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

 انتهای پیام/89013/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول